Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen on nainen, joka on liian hyvä parisuhteeseen?

Vierailija
09.02.2019 |

Voiko kyseistä tilannetta ylipäätään olla? Entä miehet, onko sellaisia, jotka ovat liian hyviä pariutumaan.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nunnat ja munkit :D

Vierailija
2/13 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Joko tällä peitetään se tosiseikka että ei vaan kiinnosta ("olet aivan liian hyvä minulle") tai sanojalla on paha alemmuuskompleksi tai muita henkisiä ongelmia, joiden vuoksi ei uskalla suhteeseen ("et kuitenkaan pysty oikeasti pitämään minusta, kun olet tuollainen ja minä vain tällainen“).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa tuollaista. Tekosyitä

Vierailija
4/13 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei voi koskaan olla liian hyvä. Sellanen nainen ois aika hyvä jos joka ilta ja aamu antais tussua ja sit homman jälkeen tois kahveen sänkyyn ja vaikka reikämunkin.

Vierailija
5/13 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liian hyvä suhteeseen <3

Vierailija
6/13 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä voi olla jokin henkinen aspekti. Henkilöllä on muita juttuja mielessä, vaikkapa ihan vaatimattomasti maailmanparannus tai muuta vastaavaa. 

Vierailija
7/13 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä edes huvittaa pariutua kun tiedossa on valtava avioerojen määrä. Reippaasti yli 55% liitoista päättyy eroon.

Vierailija
8/13 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei, muuten kuin naisen omasta mielestä.

Vierailija
9/13 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei voi koskaan olla liian hyvä. Sellanen nainen ois aika hyvä jos joka ilta ja aamu antais tussua ja sit homman jälkeen tois kahveen sänkyyn ja vaikka reikämunkin.

Ihanaaaaa!

Vierailija
10/13 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse en kuvittele olevani mitenkään "liian hyvä", mutta en ole tavannut vielä miestä jonka kanssa haluaisin suhteeseen. Olen kyllä seurustellut kahdesti, mutta miehet kohtelivat minua niin huonosti että todellakin olin juuri heille liian hyvä kumppaniksi. Viihdyn itsekseni ja minusta on järkevää seurustella vain, jos seurustelu olisi vielä parempaa kuin tämä nykyinen tilanne. Olen kyllä pahasti ihastunut erääseen mieheen mutta hän vaikuttaa siltä, että tulisi ongelmia. Ansaitsen toiselta yhtä hyvää kohtelua kuin olen itse valmis antamaan, enkä ole vielä löytänyt sellaista. Kiinnostun kai siis vain ihan vääristä tyypeistä eli minussa on itsessäni jotain vikaa, vaikka hyvä kumppani muutenkin olisinkin.

Vierailija
11/13 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihmisiä, jotka eivät kehtaa sanoa että JUURI SINÄ ET HEITÄ OIKEASTI KIINNOSTA.

Loppu on vain omaa kuvitelmaasi.

Vierailija
12/13 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ei kiinnosta. Eikä ole aina sukupuolestakaan kyse. 

M45

Vierailija
13/13 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En miehenä koe olevani liian hyvä parisuhteenseen. Mutta niin hyvä, että en koe tai tunne, että eläisin jotenkin puolinaista tai vajanaista elämää siksi, että olen sinkku.  - Joskus pienessä mielessäni olenkin ajatellut, että onko tämä myös syy, miksi olen ja olen ollut jo vuosia sinkku; en siis tarvitse, tai ainakaan toistaiseksi ole tarvinnut ketään mahdollistamaan oman elämäni mielekkyyttä tai merkittävyyttä. Tai sitten olen vain liian laiska ka kuka ties jollain lailla ymmärtämätön kun en jaksa "metsästää" tai yritä aktiivisesti etsiä itselleni kumppania. Ja niinpä tällä menolla on mahdollista, että elän sinkkuna lopun ikääni. Mutta olisiko se oikeasti niin kamalaa ja / tai huono juttu?