Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yleisesti "valitetaan" kuinka on typerää kun ihmiset laittaa faceen naamakuviaan. Ihmeesti ne saa silti eniten tykkäyksiä, miksi näin?

Vierailija
09.02.2019 |

Päivitykseni ovat hyväntuulisia arkielämän sattumuksia ja huomioita. En valita, en kehuskele. Harvoin laitan kuvia joissa naamani näkyy. Kuitenkin jos näin teen, ne julkaisut saavat eniten tykkäyksiä, sellaisiltakin jotka yleensä eivät reagoi päivityksiini. Miksiköhän näin?

Ja ei, en laita mitään heruttelukuvia. Ja ihan tavis kohta nelikymppinen nainen olen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanopa muuta, itse en laita koskaan ihmisten kuvia faceen. En omia enkä muiden ellei ole jossain muualla netissä jo julkisesti nähtävillä. Menneellä viikolla just naureskelin vedet silmissä kun 50+ nainen  laittoi faceen kasvokuvan itsestään, kuvan joka oli niin photoshopattu että näytti nuoremmalta kuin tyttärensä joka on 15v. Kaverit sitten kilvan kehuivat miten nuorelta ja kauniilta näyttää ja toinen kiittelee että ei ole kukaan koskaan noin kauniisti hänelle sanonut. Vitsi mitä älyvapaata teatteria! :D Täyttä valhetta puolin ja toisin. 

Vierailija
2/6 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvot kiinnittää huomion?

Kyllä se aika naurettavalta tuntuu, näkee suoraan läpi, että pärstäkuvilla haetaan vaan huomiota ja kehuja. Aikuiset ihmiset!

Eräästä naisesta tietää jokapäiväisistä pärstäkuvista myös sen, että on taas sinkku. Parisuhteessa ollessaan naamakuvien postaus harvenee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on FACEBOOK. Suomennapa se. :-D

Vierailija
4/6 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fb-kaverit tykkää naamakuvista, koska ovat kohteliaita. Useimmat ovat luultavasti kyllästyneitä kavereiden omakuviin, lapsikuviin ja lomakuviin mutta niistä tykätään varmuuden vuoksi ettei kaverisuhde kärsisi. Itse en enää käy fb:ssa, koska ei kiinnosta ihmisten tylsien kuvien katselu.

Vierailija
5/6 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän voi estää tykkäyksiltä ja kommenteilta. En päässyt erääseen ryhmään ilamn pärstäkuvaa. Laitoin sen ja yksityistin ”vain minä”. Ehkäpä kaikki tuttavani kuitenkin tietävät miltä näytän. Se, onko ilme tänään ”kiva” tai ”kaunis” tuskin kiinnostaa ketään - kaikkein vähiten minua.

Vierailija
6/6 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kehtaa olla tykkäämättä kun toinen asettaa itsensä niin haavoittuvaiseen asemaan