Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rovaniemi huomio!

Vierailija
09.02.2019 |

Kertokaapas tähän nyt Rovaniemen katuja, joille ei kannata muuttaa asumaan. Onko tällä kadulla paljon levottomuuksia?
Kertokaa myös päiväkoteja, joita ette suosittele. Ala-asteista saa myös kertoa.

Rovaniemi on minulle aivan vieras paikka, ja haluan saada sen asukkailta puskaradio tietoa, mitä ei virallisilta nettisivuilta saa. Ainahan kaikkea kaunistellaan ja kerrotaan vain jotain positiivista.

Nyt tänne lista kaduista, päiväkodeista ja kouluista, jotka kannattaa kiertää kaukaa! Perustelut olisi myös plussaa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vältä sudentietä korkalovaarassa ja ounasrinteen kerrostaloalueita välttäisin itse.

Vierailija
2/19 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntotie is a no no

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vältä sudentietä korkalovaarassa ja ounasrinteen kerrostaloalueita välttäisin itse.

Ok. Onko nuilla alueilla mielestäsi millaiset päiväkodit ja ala-asteet? Tai siis tiedätkö? Korkalovaaran ja Ounasrinteen asuinalueella meinaan.

Ap

Vierailija
4/19 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liity facebookissa Rovaniemen puskaradioryhmään. Sieltä saat varmasti parhaiten tietoa. Kouluista tai päiväkodeista en ole kuullut mistään huonoa, mutta minulla ei olekaan itsellä lapsia.

Vierailija
5/19 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuntotie is a no no

Missä kuntotie sijaitsee? Millä alueella?

Ap

Vierailija
6/19 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liity facebookissa Rovaniemen puskaradioryhmään. Sieltä saat varmasti parhaiten tietoa. Kouluista tai päiväkodeista en ole kuullut mistään huonoa, mutta minulla ei olekaan itsellä lapsia.

En haluaisi omalla nimelläni kysellä.

Ap

Vierailija
7/19 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hop! Rovaniemiläisiä paikalla?

Vierailija
8/19 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on rovaniemeläisiä. Kaikki koulut ovat enemmän tai vähemmän homeessa tai ainakin niissä on sisäilmaongelmia.

Vierailija
9/19 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on rovaniemeläisiä. Kaikki koulut ovat enemmän tai vähemmän homeessa tai ainakin niissä on sisäilmaongelmia.

What! Mä kirjoitin ensin "Rovaniemeläisiä", ja jostain syystä se alkoi kuulostaa oudolta joten vaihdoin. Olisi pitänyt vain luottaa omaan kirjoitustaitoon :)

Anyways. Onko tosiaan koulujen tilanne tuo?

Lisäkysymyksenä haluaisin muuten kysyä, mitkä ala-asteet on pienimpiä kouluja? Sellaisia, joissa ryhmäkoot ovat alle 20:n lapsen ryhmiä?

Ap

Vierailija
10/19 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun pitäisi Rovaniemelle muuttaa, menisin Saarenkylään. En tiedä, mikä tilanne kouluissa nyt on, mutta ainakin Ylikylästä oli joskus kovin pitkät koulumatkat.

Tilaa Lapin Kansa tai ainakin se lukuoikeus muutamaksi kuukaudeksi. Siitä näet aika paljon paikallisia asioita.

Vierailija
11/19 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Onko nuilla alueilla mielestäsi millaiset päiväkodit ja ala-asteet? Tai siis tiedätkö? Korkalovaaran ja Ounasrinteen asuinalueella meinaan.

Ap

Vaaranlammen koulu ( joka oli Korkalovaaarassa) on evakossa ja Korkalovaaran peruskoulu ( joka on Kolmannessa kaupunginosassa Korkalovaaran liepeillä) on yhtenäinen peruskoulu. Kait ovat ihan OK kouluja, vaikka Korkkiksella on vähän huono maine jostain syystä.

Vierailija
12/19 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylikylässä on ainakin melko uusi koulu, olisiko pari vuotta sitten valmistunut?

Vierailija
13/19 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuntotie is a no no

Missä kuntotie sijaitsee? Millä alueella?

Ap

Ap asutko siellä, että tällä varjolla saat mollata....

Vierailija
14/19 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä ole mitään moitittavaa.

Vierailija
15/19 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ounasrinteen koulu on uusi. Olin siellä harkassa muutama vuosi sitten. Ryhmät oli ok kokoisia. Sisäilma oli uudeksi kouluksi tuolloin huono, pää oli aina kipeä. Myös Ounasvaaran koulu vaikutti kivalta, ja ryhmät ei olleet ison oloisia. Siellä en huomannut sisäilmaongelmia, oli vanhempi koulu.

Vierailija
16/19 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olen asunut12v. Molempiin tyytyväinen.

Vierailija
17/19 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi omalla nimelläni kysellä.

Ap

Tee tunnus salanimellä. 

Vierailija
18/19 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vaaranlammen koulu ( joka oli Korkalovaaarassa) on evakossa ja Korkalovaaran peruskoulu ( joka on Kolmannessa kaupunginosassa Korkalovaaran liepeillä) on yhtenäinen peruskoulu. Kait ovat ihan OK kouluja, vaikka Korkkiksella on vähän huono maine jostain syystä.

En ole kuullut mitään kielteistä, enkä huonosta maineesta.

Vierailija
19/19 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

What! Mä kirjoitin ensin "Rovaniemeläisiä", ja jostain syystä se alkoi kuulostaa oudolta joten vaihdoin. Olisi pitänyt vain luottaa omaan kirjoitustaitoon :)

Anyways. Onko tosiaan koulujen tilanne tuo?

Lisäkysymyksenä haluaisin muuten kysyä, mitkä ala-asteet on pienimpiä kouluja? Sellaisia, joissa ryhmäkoot ovat alle 20:n lapsen ryhmiä?

Ap

Vastaaja tarkoitti että se kuuluu kirjoittaa pienellä alkukirjaimella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi