Miksi kaikissa halpisseinäkelloissa lukee "Paris" "London" tai "New York".
Ilmeisesti niitä kuitenkin ostetaan, ei kai kaupat muuten pitäis niitä tarjolla? Omasta mielestäni mauttomuuden huipentuma tuommoinen tekstikello, joka on olevinaan antiikkia jostain aseman seinältä.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Mites semmottine jossa lukeepi "Tokyo". Ilmeisesti ei WT?
Ei Tokion kellossa lukisi englanniksi :D
Kaipa ne valmistajat luulee, että kaikki haluis _oikeesti_ asua vain noissa mainituissa kaupungeissa.
Mua ärsyttää kanssa kun monet kosmetiikkamerkit tunkee niitten logoihin/mainosteksteihin just samat Paris London New York. Olis nyt vaikka se Los Angeles tai Miami sit, mut ei näy! Hollywood ei lasketa tässä.
Kävin tarkistamassa. Olen joskus parikymmentä vuotta sitten ostanut kalliilla sellaisen "asemankellon" pienestä sisustusputiikista. Siinä lukee pienellä Portclocks.. London :D
Maksoin siitä vielä ihan kunnon summankin, voi minua tyhmää aikaani edellä ollutta wt-ihmistä. Voi, voi. Heitän roskiin ja katson jatkossa mikron kelloa.
Minun halpisseinäkellossani (Jysk 14,95) lukee Lontoolaisen kellosepän nimi, osoite ja puhelinnumero joskus vuosikymmeniä sitten. Luulin ensin viskimerkiksi ja tarkistin, mutta kyseinen kelloseppä toimii edelleen samassa osoitteessa.
Kello tiksuttaa ja näyttää oikean ajan. Olen tyytyväinen. Lisäksi edullinen hinta (Jysk 14,95) salli minun kokeilla huolettomasti kiinnittämistä kipsiseinään. Hyvin on pysynyt.
Nurmijärveläisellä eläinlääkäriasemalla on useita kelloja rivissä kuin jossain muinaisessa uutisstudiossa. Niiden alla lukee eläinlääkäriaseman eri toimipisteiden sijaintipaikkakunnat. Kaikki kellot ovat yllättäen samassa ajassa.
Mielestäni tämä on parempi sisustusidea kuin joku live love laugh die hard-tekstitaulu. Sa aina aikaan pienen hörähdyksen ja rentoutumisen, kun kammottavaahan se on elukkaa lääkärille raahata.
Mun seinällä on pinkki iso muovinen rannekello jossa on palmupuita ja siinä lukee vaaleansinisellä Miami.
Eli amerikkalainen suurkaupunki.
Miami tuli tunnetuksi 90-luvulla Miami Vice sarjasta.
Kelllon huutokauppahinta lähtee 900e.
Ostin itse sen hintaan 1900e.
Joten kun myyn sen niin pyydän vähintään 2100e.