No niin kaikki nuoret miehet. Täällä Puumanainen veti 14 kaljaa ruokaa tehdessä.
Ihan siinä uunin edessä. Vielä on kymmenen jäljellä.
Kommentit (26)
Ootko normaalipainoinen vai lihava? Saattaisin ehkä kiinnostua.
Joko teet ruokaa hitaasti tai juot erittäin nopeasti. Kumpikaan piirre ei näin miehenä sytytä.
Juop.po luu.ska. Ketään ei kiinnosta. Olet varmaan viehättävää seuraa.
Okiii :) voi kuvitellla että se pyörii siinä paiistiin pannu kädesssä silmät kierosssa "ota lätty, ai no älä sitt vttu ota" ja sammu siihen.
Vierailija kirjoitti:
Ootko normaalipainoinen vai lihava? Saattaisin ehkä kiinnostua.
Normaali mamma painossa eli 110kg.
Ap voisi tulla mun luokse välillä kokkaamaan?
Onko isot tissit?
Setämies kirjoitti:
Onko isot tissit?
Isot ja pitkät tissit löytyy. Tulen mielelläni kokkailemaan sinulle.
Setämies kirjoitti:
Onko isot tissit?
Samoin !
Siinä kun haroisi persepitkällä niitä takaliedellä olevia sörsseleitä, niin mä voisin nostaa hameen korviin, riipaista pikkarit kinttuihin naida napsauttaa pyrstöön tuollaista emäntää niin että suola & pippuri törpöt kilisisivät tiskipöydällä. Sitten voitaisi yhdessä juoda ne sen kaljat loppuun.
Varmaan papiljotit päässä ja tupakki huulessa.
Vierailija kirjoitti:
Setämies kirjoitti:
Onko isot tissit?Samoin !
Siinä kun haroisi persepitkällä niitä takaliedellä olevia sörsseleitä, niin mä voisin nostaa hameen korviin, riipaista pikkarit kinttuihin naida napsauttaa pyrstöön tuollaista emäntää niin että suola & pippuri törpöt kilisisivät tiskipöydällä. Sitten voitaisi yhdessä juoda ne sen kaljat loppuun.
Ei kiinnosta 2min napsautukset ja pienet munat, sori.
Humalainen akka on karmea katseltava.
En oke humalassa eikä ole papeljotteja. Rinnanympärys yli 120cm. Voelä on kuusi kaljaa kaatamatta, sitten on rokka valmis. Kyllä nuoret miehet tykkää kun saavat rokkaa ja pannaria päälle. En polta. Paina.alle 70kh.
Vierailija kirjoitti:
Mitä on ruuaksi ??
Välilihaa valkokastikkeella.
Nyt löytyi punnertavalle hopeaketulle laukaisualusta :).
Mihin sinä ne vedit? Siis ahkiollako vai miten.
Ja niiden jälkeen alkaa dokaaminen?