Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua kuivalla ja hilseilevälle iholle

Vierailija
09.02.2019 |

Talvisin kärsin aina kuivasta ihosta, mikä auttaisi? Rasvaan joka ilta lumene yövoiteella, mutta ei se yksin auta. Auttaisiko vaseliini tai joku seerumi?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepa joka aamu ruokalusikallinen kookosöljyä. Auttoi mulla parissa viikossa, ihan eri näköinen naama. Itse sekoitan puuroon, mutta voi laittaa myös esim. kahvin sekaan.

Vierailija
2/13 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

La Roche-Posayn Toleriane ultra nuit -voidetta iltaisin kasvoille, niin tilanne helpottuu. Saa apteekista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilepa joka aamu ruokalusikallinen kookosöljyä. Auttoi mulla parissa viikossa, ihan eri näköinen naama. Itse sekoitan puuroon, mutta voi laittaa myös esim. kahvin sekaan.

Tepsisköhän kookosöljy myös nenän muotoon ja hampaisiin? Mä haluaisin niistä ihan eri näköisiä.

Vierailija
4/13 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ella Bache:Creme intex. Käytän talvella kuuriluontoisesti. Tosi tehokas. Jotkut kosmetologit myy.

Vierailija
5/13 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ottaa vähän isomman ruokalusikan, alkaa havaita muutoksia myös vyötäröllä ja takapuolessa.

Vierailija
6/13 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tuo kookosöljy, onko siinä makua? Pystyykö käyttämään esim. popcornin tekoon?

Varmaan typeriä kysymyksiä, mutta kun pitäisi löytää rypsin/rapsi/auringonkukan tilalle vaihtoehto kun niistä tulee niin pahat iho-oireet ja vatsanväännöt. Voita käytän muuten, mutta kun on asioita mihin öljy toimii paremmin.

Vierailija
7/13 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ottaa vähän isomman ruokalusikan, alkaa havaita muutoksia myös vyötäröllä ja takapuolessa.

Höpö höpö. Laita ruokavalio kuntoon, niin huoletta voi ottaa ruokalusikallisen öljyä päivittäin, tekee vaan hyvää.

Vierailija
8/13 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka tuo kookosöljy, onko siinä makua? Pystyykö käyttämään esim. popcornin tekoon?

Varmaan typeriä kysymyksiä, mutta kun pitäisi löytää rypsin/rapsi/auringonkukan tilalle vaihtoehto kun niistä tulee niin pahat iho-oireet ja vatsanväännöt. Voita käytän muuten, mutta kun on asioita mihin öljy toimii paremmin.

Aika neutraalin makuista on. En tiedä, kuinka soveltuu ruoanlaittoon, kun itse otan tosiaan suoraan purkista.

Vierailija
9/13 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Locopase repair voide apteekista. Ehdottomasti auttaa.

Vierailija
10/13 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella pesen naaman aamuin illoin pelkällä vedellä ja heti sen perään lumenen voidetta, päivälle omaansa ja yöksi omaansa, toimii. Mutta mitään ns puhdistusaineita en voi talvella käyttää, muuten korppuuntuu iho pahasti ja nahka irtoaa kovina riekaleina.

Vierailija
11/13 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

*perma auttaa kasvojen hilseilyyn. Aamuin illoin hierot mällit naamalle niin iho kukoistaa.

Vierailija
12/13 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa meikinpoistoaineena käyttää vain micellar-vettä (garnier paras), sillä lähtee saasta tosi helposti naamasta kun kostuttaa kunnolla pumpulia, sillä ei tarvi hinkata eikä ärsyttää ihoa. joku mainitsi kookosöljyn, mutta minä juon ihan kookosvettä 0,5-1 pulloa/tölkkiä päivässä. Kannattaa googlata kookosveden hyödyistä. Ja tietenkin normaali vesi ja kasvikset tuovat kosteutta, talvella itselläni jää nesteytys vähemmälle kuin kesällä, joka näkyy oikeasti ihossakin. Ja siihen lisäksi pakkanen ja ilmastoinnit/lämmitykset sisätiloissa, niin ei ihme että iho on kuiva. ja minulla vielä lievä atooppinen iho kaupan päälle.

Vierailija
13/13 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse ei ole ihosairaudesta peruskeinot toimivat:

1. Vähennsä vesipesua, valitse vaikka misellivesipuhdistukseen.

2. Älä kuori.

3. Käytä vain hajusteetonta ja alkoholitonta kosmetiikkaa, vältä ärsyttäviä kasviuutteita sekä natriumlauryylisulfaattia yms.

4. Laita yöksi kasvoille kosteusvoide ja siihen päälle kerros öljyä, esim. vauvaöljy, arganöljy, tms. (Jos sulla on taipumus finneihin, öljy pitää valita huolella.)

5. Huolehdi ruokavaliostasi. Pitää saada omega-3:t ruoasta, jne.

6. Suojaa kasvojen ihoa UV-säteiltä (kesällä ja matkoilla), pakkaselta, tuulelta, saunalta, jne.

7. Lisää kosteutusta ympäristöösi talvella (ilmankostuttaja makuuhuoneeseen).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi