Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi lapsillanne ei ole kurahousuja? Minua ei varsinaisesti kiinnosta mitä muut tekee, MUTTA "ei kellään muullakaan oo" -vastaväite

Vierailija
09.02.2019 |

vähän hidastaa ja hankaloittaa oman lapsen pukemisia. Kyllä mun mielestä tällaisella loskapaskakelillä kurahousut ja kurarukkaset on ihan oikeasti tarpeen ja hyödyllinen suoja, vaikka vaatteissa sitä kosteudenkestoa jonkin verran muuten onkin. Esikouluikäinen tyttö kyseessä. Esikoulussa muillakin on, joten siellä pukeminen sujuu, mutta tässä vapaa-ajalla kun mennään kerrostalon pihoille tai puistoon tai muuten ulos ja pitäisi ruveta kuravaatteita pukemaan, alkaakin känkkäränkkä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on vuorellinen kurapuku. En todellakaan ole vuosiin enää käyttänyt lapsilla perinteisiä kurahousuja...

Vierailija
2/12 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset 3v ja 6v kirjoitti:

Koska on vuorellinen kurapuku. En todellakaan ole vuosiin enää käyttänyt lapsilla perinteisiä kurahousuja...

Eikö sellainen ole tosi hidas kuivamaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytetään ja lapset pukee kyllä. Kun ollaan polvia myöten tuolla märässä hangessa, se on hyvä, kun kurahousut saa niin tiiviisti saappaisiin kiinni.

Vierailija
4/12 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minusta. Harvoin se edes kastuu sisältä. Mutta usein olen esim. pessyt sen koneessa illalla, käännän nurinpäin ja ripustan henkariin. Kuivuu yhdessä yössä kylppärissä jossa lattialämmitys. Ovat meillä tosi aktiivisessa käytössä täällä rannikolla (märkää ja loskaa riittää).

Vierailija
5/12 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minusta. Harvoin se edes kastuu sisältä. Mutta usein olen esim. pessyt sen koneessa illalla, käännän nurinpäin ja ripustan henkariin. Kuivuu yhdessä yössä kylppärissä jossa lattialämmitys. Ovat meillä tosi aktiivisessa käytössä täällä rannikolla (märkää ja loskaa riittää).

No, makuasioista ei voi kiistellä! Itse olen kokenut, että vuoriton henkselihousu ja vuorittomat kurahanskat on helppohoitoisimmat.

Vierailija
6/12 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät he suostu käyttämään. 

Vierailija
7/12 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, makuasioista ei voi kiistellä! Itse olen kokenut, että vuoriton henkselihousu ja vuorittomat kurahanskat on helppohoitoisimmat.

Varmaan sulle joo, mutta eihän ne missään nimessä ole miellyttävimmät lapselle pukea. Toppahaalari ja kurahousut päälle, kokeileppa itse.

Vierailija
8/12 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin on kasvatus pielessä, jos 6-7-vuotias saa päättää asioista niin, että ei vaan suostu tekemään jotain.

Vierailija
9/12 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin on kasvatus pielessä, jos 6-7-vuotias saa päättää asioista niin, että ei vaan suostu tekemään jotain.

He ovat jo vähän vanhempia. Lasten ikää ei määritetty avauksessa. 

Vierailija
10/12 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi käyttää vedenpitäviä toppavaatteita, joten ei tarvitse kuravaatteita erikseen. Perinteiset kurahousut hiostaa ja on epämukavat.

Vierailija
11/12 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä luettelemaan nimeltä ne keillä ei ole, lista on yllättävän lyhyt.

Vierailija
12/12 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan sulle joo, mutta eihän ne missään nimessä ole miellyttävimmät lapselle pukea. Toppahaalari ja kurahousut päälle, kokeileppa itse.

Kuka käski pukea toppahaalareiden päälle kuravaatteet? Vaatekerraston päälle villapuku ja kurahousut päälle.