Mitä sinä ja perheesi tekee juuri nyt?
Meillä minä luen kirjaa, esikoinen nuhassa omassa huoneessaan, nuorempi katsoo videoita sohvalla utubesta, mies tekee thairuokaa. Kaikki eri huoneissa. Ruuan jälkeen siirrytään sohvalle perjantaiherkkujen kera yhdessä.
Kommentit (23)
Lapsi on armeijassa, mies tekee etätöitä vielä hetken, minä juon viiniä ja selailen palstaa.
Just syötiin lapsen kanssa chorizopastaa, nyt otetaan kirjat ja kaivaudutaan sohvalle peittojen alle lukemaan kumpikin omaa kirjaamme. Ehkä otetaan suklaajätskiä jälkkäriksi jossain vaiheessa.
Autuus loppuu klo 21 kun lähden yöksi töihin, matkalla pudotan lapsen isovanhemmille yökylään.
Minä tekee ruokaa. Minä hoono soomi.
Mies on kaupassa, minä tulin juuri suihkusta ja kuivattelen hiuksiani, pojat pelaa tietokoneilla. Kissat nukkuu ja koira pureksii luuta.
Katson Sykettä, juon punaviiniä.
Nuorempi lapsi kavereiden kanssa, isompi 17 v treeneissä.
Mies töissä klo.22 asti. Minä ja lapset iältään 12 v, 9 v ja 2 v, vietämme tv- iltaa (Voice ja Sohvaperunat).
Minä kuuntelen Stadi vs Landea, syön leipää ja selaan palstaa. Mies pelaa. Koirat ja kissat nukkuu.
Murrosikäiset pojat pelaavat huoneissaan. Oltiin kuopuksen ja miehen kanssa juuri saunassa, tulin tähän sohvalle istumaan ja koira makaa vieressä. Takassa palaa tuli. Illalla katsomme miehen kanssa vielä YLE Areenasta jonkin dekkarin. Menen suht ajoissa nukkumaan, takana rankka työviikko meillä molemmilla. Ihanaa että on viikonloppu.
Fistaan nuuri miestäni peppuun. Vaikea kirjoittaa yhdellä kädellä.
Mies ja lapset syö karkkia ja kattoo jotain piirrettyä elokuvaa. Itse istun keittiössä, join just kahvin. Maha on kipeä, meen ehkä pötkötteleen sänkyyn ja lukeen jotain.
Istun nokka kiinni läppärissä kun työtä olisi niin maan prkleesti. Mies istuu olkkarissa ja räplää kännykkää. Lapsi pyörii olohuoneen ja keittiön välillä monkumassa herkkuja. Nukkumaan pitäisi laittaa.
Lapset katsoo pleikan kautta yt-videoita, mä istun sohvalla, palstailen ja juon olutta (2 kpl saunan yhteydessä). Kohta hammaspesulle (klo 21.30).
Lapset on isällään, mies on kavereiden kanssa baarissa katsomassa jotain keikkaa. Koirat ja kissat nukkuu. Ja minä istun pöntöllä ja selaan palstaa :D
Poika tuli käymään pitkästä aikaa. Juodaan kossua ja haukutaan ihmisiä.
-Arska
Minä makaan kuumeessa sängyssä kuten jo monta päivää aiemminkin. Mies on töissä. Aikuinen lapsukainen pelaa huoneessaan mutta on menossa tekemään pihalle lumitöitä.
Mä istun vessassa, mies pelaa yläkerrassa ja lapset nukkuu.
Kuopus nukkuu, keskimmäinen katsoo kännyllä videoita ja esikoinen leffaa telkusta. Mies pelaa koneella ja mä juon kahvia täällä notkuen.
Tyttö 8v nukahti puol tuntia sitte. Itse tulin sänkyyn selaileen nettiä. Ukko kattoo leffaa.
Vierailija kirjoitti:
Tyttö 8v nukahti puol tuntia sitte. Itse tulin sänkyyn selaileen nettiä. Ukko kattoo leffaa.
Onko teillä joku vanha ukko siellä?
Katson vauvan kanssa Simpsoneita. Isompi lapsi on isällään ja mieheni on treeneissä. Homer pyytää TVssä lisää morfiinia!