Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhuuko taksikuskit teidän kanssa joka kerta?

Vierailija
08.02.2019 |

Joka kerta kun menen taksiin alkaa taksikuski jutella kanssani. Puhutaan säästä, koirista, tietotekniikasta, maailmasta tai sitten kuskit vaan avautuvat :D

Eikä se siis haittaa mua vaikka välillä olisi kiva vain olla ja keskittyä vaikka maisemiin ja omiin ajatuksiin.

Kerran tosin yksi ei jutellut ja olin ihmeissäni. Laitoin kerrankin musiikkia korville, mutta pakko oli aina kuunnella aloittaako juttelemaan enkä pystynyt keskittymään musiikkiin.

Kohtaako muutkin yhtä innokkaita juttelijoita matkoillaan vai onko mun kanssa vaan helppo jutella? :D

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tavanut vain mukavia kuskeja. He kyllä osaavat luke, mikäli asiakas hakuaa jutella tahi ei. Oma rakkaanikin on taksikuski ja kyllä ne naisasiakkaat osaavat olla ihan kaikkein törpöimpiä.

Vierailija
22/23 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla muidenkin kokemuksia. Usea kertoo että useimmat kuskit juttelevat jos itse aloittaa juttelun, Mun kohdalla joka kerta kuski aloittaa juttelun johon lähden sitten mukaan. Joskus saatetaan kysyä miten päivä on menny tai aloittaa vaan jostain. (itsestäni en kyllä tykkää puhua tai kertoa). Olen myös aina takapenkillä. Ei se mua sinänsä haittaa vaikka ihan rehellisesti välillä olisin vaan omissa ajatuksissa. Viime kuskin kanssa juteltiin sitten Nykäsestä ja hänen kuolemasta. :D

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun tulin taksilla mieheni kanssa niin oli joku nuori tyttö kuskina. Pelkäsi vissiin että aletaan nussimaan takapenkillä jos ei yritä jutella meille koko ajan.