Ainoa kiva asia viikonlopuissa on..
..se ettei herätyskello herätä aamulla klo05.45. Mitä muuta kivaa viikonlopuissa on?
Ainoana ohjelmana ruokakaupassa käyminen ja syöminen. Ruvennut ahdistamaan nyt tämän vuoden puolella aivan hirveästi tämä eläminen, pelkkää työtä ja suorittamista, velvollisuuksia päivästä, viikosta ja kuukaudesta toiseen. Voi kun olisi jotakin "spessua" joskus mitä odottaa mutta ei niin ei. Rahatilannekin estää sen ja juu vaikka töissä käy ja selkänahka rullalla sitäkin tekee kun kaikki mehut viedään. Väsyttää ihan jumalattomasti koko ajan.
Kommentit (33)
En en ja en. Evvk. Ja lapset on jo aikuisia eli 19v ja 17v. Tuntuu, että elämä ohi vaikka ikääkin vasta 40v.
Ap
Mistä asioista nautit elämässäsi nykyään?
Entä aikaisemmin?
Oletko uupunut?
Mites jos hankkisit jonkin kotieläimen?
Asuvatko lapset muualla? Eikö heistäkään ole seuraa? Oma 19 -vuotiaani on todella hauskaa seuraa. Käymme yhdessä kahvilla, tai keitämme hänen tai meidän luonamme kahvia ja höpöttelemme tuntikausia.
Vierailija kirjoitti:
En en ja en. Evvk. Ja lapset on jo aikuisia eli 19v ja 17v. Tuntuu, että elämä ohi vaikka ikääkin vasta 40v.
Ap
Jos haluat elämääsi mielekkyyttä niin mieti mitä oikeasti haluat? Se kun on ainoa toimiva tapa.
Sama juttu täällä. Erityisen pahalta tuntuu tuo, että ei ole mitään mitä odottaa. Paitsi maanantai
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olen pahoillani puolestasi! Vaikuttaa siltä että olet masentunut. Jos mikään ei kiinnosta eikä tuo iloa elämään, voisi olla hyvä käydä juttelemassa lääkärin kanssa. Ellet halua kokeilla lääkitystä, terapian ja liikunnan yhdistelmä on auttanut monia.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mene lääkäriin hyvä ihminen, sä oot masentunut tai sulla on joku puutostauti tai sairaus. Mä olen yli 50, ja elämä on ihanaa ja aktiivista. Viikonloput on parhaita kun saa tehdä kaikkea kiinnostavaa rauhassa.
Mitä haluaisit sisältyvän viikonloppuusi, ap?
Noin isojen lasten kanssa voi tehdä vaikka mitä hauskaa! Vaikka pelata sitä korttia, käydä lenkillä, leffassa tai syömässä. Jos heillä on jo täysin omat elämät, ehkä sinun pitäisi etsiä itsellesi jokin harrastus.
Itse aloitin aikuisena erään urheilulajin harrastamisen ja olen edennyt yllätyksekseni aika pitkälle siinä. Saan siitä valtavasti hyvää mieltä, uusia ihmissuhteita ja tietysti fyysistä kuntoa. Lisäksi luen paljon, eli minulla ei koskaan ole tylsää tai yksinäistä.
Mene miehes kanssa elokuviin, baariin, hiihtämään. Viettäkää intiimi ilta. Käykää risteilyllä tai Kanarialla. Vaihtoehtoja in loputtomasti.
Mitään erikoista ei elämässä ole, ellei itse sitä järjestä.
Ei meillä ole intiimejä iltoja ollut vuosiin. Enkä usko että enää ikinä tuleekaan. Lapsillani on oma elämänsä ja menonsa. Nuoremmallakin joka vielä asuu kotona.
Ap
Oletko käynyt lääkärillä? Jos ei mikään elämässä tunnu mukavalta, se yleensä kielii masennuksesta/ uupumuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Etkö käy lenkillä, uimahallissa, ulkoile lasten/koiran/mummon kanssa? Etkö lue kirjoja, pelaa lautapeliä tai korttia, neulo tai tee palapeliä? Etkö käy kylässä tai kutsu vieraita? Kiertele kirppiksillä tai käy näyttelyissä? Osallistu mihinkään tapahtumaan?
Miksi et?
Mitä järkeä on vain syödä ja käydä kaupassa? Ei ihmekään jos olet masentunut.
mummo h.akkasi ja piti nälässä
Vierailija kirjoitti:
Mites jos hankkisit jonkin kotieläimen?
En kerää toisten paskakasoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mene lääkäriin hyvä ihminen, sä oot masentunut tai sulla on joku puutostauti tai sairaus. Mä olen yli 50, ja elämä on ihanaa ja aktiivista. Viikonloput on parhaita kun saa tehdä kaikkea kiinnostavaa rauhassa.
Kävin lääkärissä kun rahahuolten takia laihduin ja hikoilin lakanat märiksi
Verikokeiden tulos=terve, myös kuukautiset säännölliset
Töissä 7pv/viikko 8h /PV..
Ei ole rahaaaaaa , olen 50v ja yrittäjä
määräaikainen vuokrasopimus/verovelka ym....
Yritän olla juomatta..pieni olut rentouttaa..rauhoittavia en saa
eri
Vierailija kirjoitti:
Oletko käynyt lääkärillä? Jos ei mikään elämässä tunnu mukavalta, se yleensä kielii masennuksesta/ uupumuksesta.
Tai siitä, ettei elämässä ole mitään mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai siitä, ettei elämässä ole mitään mukavaa.
Itsekin käänsin asiaa pitkään noin. Sitten sain apua ja aloin itse järjestää elämään niitä mukavia asioita. Eivät ne tupsahtele sinulle, ellet itse mieti mitä haluat ja mistä iloa saat.
Etkö käy lenkillä, uimahallissa, ulkoile lasten/koiran/mummon kanssa? Etkö lue kirjoja, pelaa lautapeliä tai korttia, neulo tai tee palapeliä? Etkö käy kylässä tai kutsu vieraita? Kiertele kirppiksillä tai käy näyttelyissä? Osallistu mihinkään tapahtumaan?
Miksi et?
Mitä järkeä on vain syödä ja käydä kaupassa? Ei ihmekään jos olet masentunut.