Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Boikotoikaa ahvenanmaalaisia tuotteita

Vierailija
08.02.2019 |

Ahvenanmaa kinusi noin 500e / asukas / vuosi lisää valtion tukea, vaikka se oli jo ennestään kaikkein eniten tuettu maakunta. Se siis vei jo ennen tätä viimeisintä kuprua enemmän kuin antoi valtiolle.

Boikottiin:
Viking Line
Taffel
Paff

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää:

Plasto

Chips 

Vierailija
2/11 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taffelille ainakin löytyy helposti korvaavia tuotteita, olen siirtynyt ostamaan niitä jo ajat sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viking Line saa järkyttäviä tukia mutta tilaa laivoja Kiinasta. Kaikki  vastavuoroisuus puuttuu. Pelkkänä lypsylehmänä pitävät Suomea.  

Vierailija
4/11 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön ahvenanmaalaisia omenoita. Vaikka mitä maksaisi.

Vierailija
5/11 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta Ahvenanmaan voisi a) myydä kalliilla Ruotsille, koska eivät ahvenanmaalaiset edes arvosta kuulumistaan Suomeen. b) laittaa t-paikanhakijat odottamaan lupapäätöstään sinne.

Vierailija
6/11 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö norjalainen Orkla omista nykyään Chipsin (jonka tuotemerkki siis Taffel on)? Plasto on muuten samaa konsernia. Ja mitäpä lottoatte, jos kaikki lopettavat ostamasta ahvenanmaalaisia tuotteita, paljonko se tuki per lärvi sen jälkeen on?

Vierailija
7/11 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö norjalainen Orkla omista nykyään Chipsin (jonka tuotemerkki siis Taffel on)? Plasto on muuten samaa konsernia. Ja mitäpä lottoatte, jos kaikki lopettavat ostamasta ahvenanmaalaisia tuotteita, paljonko se tuki per lärvi sen jälkeen on?

Kyllä tukemisessakin joskus raja tulee vastaan. Boikotti on ainoa keino tehdä tälle nöyryyttämiselle jotakin. 

Nykyisin siis tuetaan kaikkein parhaiten pärjäävää. Eihän siinä ole mitään järkeä. Tukia annetaan, mutta ne eivät velvoita yrityksiä tilaamaan  suomalaisia tuotteita. Tämähän on ihan idioottimainen asetelma. 

Vierailija
8/11 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun puolesta Ahvenanmaan voisi a) myydä kalliilla Ruotsille, koska eivät ahvenanmaalaiset edes arvosta kuulumistaan Suomeen. b) laittaa t-paikanhakijat odottamaan lupapäätöstään sinne.

Suomi tarvitsee rannikon.

Vierailija
9/11 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin hyvä pointti. En boikotoisi Ahvenanmaata, vaan myisin tai laittaisin t-paikanhakijat sinne. Ilmankos elinajanodote ja tyytyväisyys elämään korkealla, kun itse ei tartte maksaa.

Vierailija
10/11 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi tarvitsee rannikon.

Rannikon?? Ai kun tärkeillä alueilla on jo venäläistä omistusta, niin se puolustuslinja toimii edelleen?  

Vierailija
11/11 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erittäin hyvä pointti. En boikotoisi Ahvenanmaata, vaan myisin tai laittaisin t-paikanhakijat sinne. Ilmankos elinajanodote ja tyytyväisyys elämään korkealla, kun itse ei tartte maksaa.

No myy se saari sitten Ruotsille. Ai ei onnistu? Tavallinen kansalainen ei voi muuta kuin boikotoida. Tehdään siis se mitä voidaan, eikä maalailla taivaanrantaa.