Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vannon ettei minua kiinnosta seksi ennen kuin alan saada säännöllisesti enemmän lapsivapaata aikaa!

Vierailija
08.02.2019 |

Ja mielestäni minulla on varaa ajatella näin, koska mies on aina ollut paljon vähemmän sidottu lapsiin kuin minä, vaikka halusikin enemmän lapsia alun perin.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä parisuhteita joissa seksi on ns. kauppatavaraa ja jolla kiristetään ja uhkaillaan.

Vierailija
2/25 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä ole kyse, vaan siitä ettei vain kiinnosta. Etenkin kun monta vuotta meni niin että monta vuotta yritin seksielämää priorisoida lapsista huolimatta mutta se paljasti vain sen, että miehelle perhe ja lapset ovat tärkeämpiä kuin parisuhde. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko ero kuitenkin? Tuskin tilanne tuolla kohenee,jos ei lähde vilpittömyydestä vaan pakosta.

Vierailija
4/25 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siitä ole kyse, vaan siitä ettei vain kiinnosta. Etenkin kun monta vuotta meni niin että monta vuotta yritin seksielämää priorisoida lapsista huolimatta mutta se paljasti vain sen, että miehelle perhe ja lapset ovat tärkeämpiä kuin parisuhde. Ap

No mikä sitten on ongelma? Miestä ei kiinnosta seksi, sinua ei kiinnosta seksi joten win win tilanne.

Vierailija
5/25 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko ero kuitenkin? Tuskin tilanne tuolla kohenee,jos ei lähde vilpittömyydestä vaan pakosta.

Kuinka nopeasti monikin eroaa seksittömyyden takia ja siis seksin takia hajottaa pienten lasten perheen? Ap

Vierailija
6/25 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole ikinä erityisemmin välittänyt seksistä, niin ei ollut tuollaisia ongelmia. Varsinkaan se, että jonkun pitäis haluta minua, voi jeesus!

Vierailija
7/25 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikä sitten on ongelma? Miestä ei kiinnosta seksi, sinua ei kiinnosta seksi joten win win tilanne.

Koska tuntuu epäreilulta, että mies on saanut mitä on halunnut ja minä joutunut vain sopeutumaan siihen. Ap

Vierailija
8/25 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on vaan se yksi ongelma,,että jos saisitkin yhtäkkiä sitä lapsivapaata aikaa, niin joutuisit taas antamaan. Joten parempi sanoa vaan, että "vannon, ettei minua kiinnosta seksi", ilman mitään, tai että ehkä jos kuitenkin kuu tipahtaa taivaalta, niin sitten mua kiinnostaa! Miksei voi vain ihan reilusti olla sitä mikä on ja sanoa, että ei kiinnosta, piste, nussi sä orkut ittelles.

Vierailija
9/25 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa nyt olla parasta, että oikeasti järjestät sitä lapsivapaata aikaa ja pääset tuulettamaan ajatuksiasi. Neljän seinän sisällä pienten lasten jatkuvasti keskeyttessä joka ikisen homman ja jopa kaikki 15 sekuntia pidemmät ajatukset pienetkin asiat alkavat näyttää elämää suuremmilta. Tapaa kavereita, aloita liikuntaharrastus, käy konsertissa / teatterissa / mitä vain. Sen jälkeen on helpompi keskustella miehesikin kanssa järkevästi.

Vierailija
10/25 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska tuntuu epäreilulta, että mies on saanut mitä on halunnut ja minä joutunut vain sopeutumaan siihen. Ap

Eli miten tuo seksi asia liittyy koko ongelmaan?

Vierailija
11/25 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitäis ottaa asia puheeksi miehesi kanssa. Täällä se ei korjaannu.

Vierailija
12/25 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sen kuuluukin olla. Lapset aina ensin.

Vierailija
13/25 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://fi.wikipedia.org/wiki/Kettu_ja_pihlajanmarjat

Marjat on happamia.

Vierailija
14/25 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei ole nyt järjen hiventäkään.

Ap: Vannon etten halua seksiä jos ei rupea tulemaan enemmän lapsivapaata!

Mies: No eihän tässä kukaan ole seksiä kaivannutkaan!

Tilanne jatkukoon entisellään.

Vierailija
15/25 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen "vannomista" tuossa on?  :D

Vierailija
16/25 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsien teko on oma päätös. Aikuinen ymmärtää sen, eikä kiukuttele.

Vierailija
17/25 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa on vaan se yksi ongelma,,että jos saisitkin yhtäkkiä sitä lapsivapaata aikaa, niin joutuisit taas antamaan. Joten parempi sanoa vaan, että "vannon, ettei minua kiinnosta seksi", ilman mitään, tai että ehkä jos kuitenkin kuu tipahtaa taivaalta, niin sitten mua kiinnostaa! Miksei voi vain ihan reilusti olla sitä mikä on ja sanoa, että ei kiinnosta, piste, nussi sä orkut ittelles.

Koska jos minulla olisi säännöllisesti enemmän lapsivapaata, seksi saattaisi alkaa taas kiinnostaa. Ap

Vierailija
18/25 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa nyt olla parasta, että oikeasti järjestät sitä lapsivapaata aikaa ja pääset tuulettamaan ajatuksiasi. Neljän seinän sisällä pienten lasten jatkuvasti keskeyttessä joka ikisen homman ja jopa kaikki 15 sekuntia pidemmät ajatukset pienetkin asiat alkavat näyttää elämää suuremmilta. Tapaa kavereita, aloita liikuntaharrastus, käy konsertissa / teatterissa / mitä vain. Sen jälkeen on helpompi keskustella miehesikin kanssa järkevästi.

Ja kuka ne lapset hoitaa sitten? En ole kotona lasten kanssa vaan ihan kokopäivätyössä mutta se ei ole mitään vapaa-aikaa vaikka lapsivapaata onkin. Ap

Vierailija
19/25 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/25 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sen kuuluukin olla. Lapset aina ensin.

Kyllä se seksi on yleensä ollut ensin.