Miten voi kiinnittää naisen huomion työpaikalla hienovaraisesti?
Xxc
Kommentit (15)
Jutella ja luoda jutellessa pitkiä silmäyksiä. Ja viedä sitten katse kengänkärkiisi kuin punastuisit. Ja sitten olla taas kuin ei mitään.
Jos nainen on kiinnostunut sinusta, se kyllä itse ottaa sinuun kontaktia. Tätä ei vaan beta-miehet tajua, vaan yrittävät aina vaan jahdata naisia, jotka ovat lähinnä kiusaantuneita, ja hienovaraisesti vihjaavat, että älä unia näe.
Äänettömällä pierulla. Kun nainen alkaa katselemaan ympärilleen haistaessaan sen ja huomaa sinut, silloin isket silmää. Toimii 101%
T: Pelimiehen niksit
Wc:stä tullessasi "unohda" pitkä lerssisi roikkumaan huolettomasti sepaluksen ulkopuolelle siten että se ohi kulkiessa tömähtää kevyesti kohteen olkapäähän.
Riippuu varmaan miten olette tekemisissä. Jos paljon niin yrittämällä olla positiivinen, ystävällinen ja huomioida muutoksia jos on käynyt vaikka kampaajalla tjsp. Itse oon huomannut sivusilmällä, että töissä se firman kaunein nuori nainen kärvistelee kun en ole antanut sille yhtään huomiota. Ei tehdä siis töitä yhdessä ja nähdään muutama kertaa viikossa, joku psykologinen juttu varmaan mitä naiset aika yleisestikin käyttävät saadakseen miehen kiinnostumaan itsestään. Jotkut tohelot toki käyttävät tota taktiikkaa jo kiinnostuneeseen mieheen ja silloin ne jutut lähes poikkeuksetta kuivuvat kasaan.
ihan vain katse tai hymy
tosin jos jo tuohon tarvitset neuvoa, jatko tuskin onnistuu
Kävele käytävällä normaalisti hänen ohitseen.
Ole kahvihuoneessa kuten kaikki muutkin.
Tervehdi aamulla, mutta älä ala vääntää ylimääräistä juttua.
Huolehdi ainoastaan hyvistä käytöstavoista, siisteydestäsi ja tunteenhallinnastasi.
Hän huomaa sinut jos on huomatakseen, kaikki ylimääräinen pilaa homman.
Vierailija kirjoitti:
Kävele käytävällä normaalisti hänen ohitseen.
Ole kahvihuoneessa kuten kaikki muutkin.
Tervehdi aamulla, mutta älä ala vääntää ylimääräistä juttua.
Huolehdi ainoastaan hyvistä käytöstavoista, siisteydestäsi ja tunteenhallinnastasi.
Hän huomaa sinut jos on huomatakseen, kaikki ylimääräinen pilaa homman.
Jaahas, eli nainen isketään siten ettei osoiteta minkäänlaisia kiinnostuksen merkkejä. Onpas helppoa :D
Kehu hiuksia tai rintoja (jos ovat hyvät - nainen kyllä huomaa, jos feikkaat). Selvitä puhelinnumero ja laita viikonloppuyönä viestiä siltä varalta, että on yksin ja ehkä hieman puutteessa.
Kun se on menossa istumaan nii peukutat sitä, 'hei, mun käsi oli siinä!'
Tee kärrynpyöriä aina kun hän on lähellä.
Nyrkitä lähellä olevaa miespuolista työkaveria osoittaaksesi maskuliinisuuttasi.
Pidä kovaa ääntä ja kerro hurjan hauskoja juttuja.
Jos hänen huomionsa ei kiinnity, totea ettei sellainen h**** olisi kiinnostanutkaan.
-laihdutat ylimääräiset
-treenaat jos olet laihaläski
-huolla hampaat ja hiukset
-hygienia-asiat kuntoon
-vaatetus kuntoon, itselle sopiva siisti "look"
-käytöstavat kuntoon, mutta ei mitään liian imelää ja silmiinpistävää
Kysyt siltä notta "Annatko pillua?"