Voice of Finlandin tason keskinkertaisuus vrt. muualla maailmassa?
Siis eikös nuo ole jo päässet joistain karsinnoistakin läpi? Miksihän Suomessa tuonne eksyy niin paljon tuollaisia keskinkertaisia laulajia? Ei välttämättä huonoja, mutta ei todellakaan mitään "vau"-kategoriaa. Vai eikö oikeasti hyvät halua mennä sinne?
Kysyn siksi että esim. Aasiassa ja muualla Euroopassa tuota katsoneena, siellä tulee oikeasti sellaisia laulajia jotka ensimmäisten sekuntien perusteella jo on sitä tasoa että äänen puolesta voi olla maailmanluokan tähti.
Onko suomalaisilla huonot äänigeenit?
Kommentit (7)
Pieni populaatio, vähemmän todennäköisyyttä että superlahjakkuuksia syntyy.
Täällä on vähemmän ihmisiä. Huippuja ei voi riittää joka kaudelle. Edellinen kausihan vasta loppui. Tällä kaudella on mielestäni ollut vasta yksi huippuhyvä tähän asti.
Monien muiden maiden kilpailuissa on myös paljon ulkomaalaisia osanottajia, joka laajentaa tasoa. Suomalaisessa versiossa aika vähän, tietääkseni ei juuri ole ollut ollenkaan ketään ei-suomalaista. Ja pienestä maasta ei löydy kovinkaan montaa hyvää laulajaa, kuten tuossa jo sanottiin.
Tällä kaudella mun mielestä on selkeästi huonompi taso kuin aiemmilla. Ei kai niitä tosi hyviä sitten vaan riitä enää. Toivotaan että joku vielä positiivisesti yllättäis.
Vierailija kirjoitti:
Tällä kaudella mun mielestä on selkeästi huonompi taso kuin aiemmilla. Ei kai niitä tosi hyviä sitten vaan riitä enää. Toivotaan että joku vielä positiivisesti yllättäis.
Ihan samaa mieltä.
Monetkaan taitavat laulajat eivät halua osallistua TV:ssä olevaan kilpailuun.
Olen miettiny samaa. Mutta tätäkin tulee jotkut kansallismieliset varmaan alapeukuttamaan heti.
Harvemmin edustavan näköisellä suomalaisella mimmillä on tuolla sellaista tajunnan räjäyttävää ääntä. Melkein ei ikinä sanoisin.
Hirveästi löytyy kyllä noita annapuumaisia piipittäjiä. Niillä ei mitään jakoa maailmantähdiksi...