Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PEUKUTUSKETJU. Lista asioista jotka ärsyttää!

50v
07.02.2019 |

Yläpeukuta = ärsyttää
Alapeukuta = häh, ei?

Muiden roskien siivoaminen.

Kommentit (104)

Vierailija
41/104 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostareilla notkuvat teinit

Vierailija
42/104 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka ei maksa velkojaan. Lainaa, ei saa takaisin. Rahasta kyse.

Taannoin tunsin ala-asteen ja seiskaluokan ajan yhden pojan, jonka kanssa olimme hyviä kavereita. Ei ollut hyvä koulussa, poltti ja aloitti juomaan siinä kutosella mutta seura oli hyvää - ja nähtiin myös vapaa-ajalla. Tälle tuli sitten lainattua rahaa, koska halusin kavereina pysyä. Tiedän, että olin tyhmä. Eipä nykypäivänäkään mitään ole kuulunut, vaikka aina sanonut että maksaa tiettynä päivänä - ei ole maksanut. Paljonhan sinne meni, ei mitään paria euroa - mutta minkäs sille nyt voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/104 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kysytään, miksi olen jonkun kaveri. Siis ei että mistä tunnen, vaan että no minkä takia. Ehkä, koska viihdyn hänen seurassaan?

Vierailija
44/104 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Tallennustila täynnä”

Vierailija
45/104 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akku loppuu kännykästä

Vierailija
46/104 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistolla/kork.koulussa se, että ei voida ottaa huomioon sitä, että joku siellä luennolla/tunnilla saattaisi ihan aikuisten oikeasti haluta oppia jotain.

Ärsyttää aivan sanomattoman paljon se, että jossain tosi tärkeällä luennolla ei meinaa kuulla/pystyä keskittymään kun takana lauma kanoja tiskuu ja hihittää ja vieressä joku keskittyy hyssyttämään kiukuttelevaa vauvaa. Miksi ihmeessä tulette paikalle jos ette kuuntele vaan vain häiritsette muita?!

Vierailija
47/104 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mIeS jA nAiNeN EI vOi oLla VaAn KaVerEiTA, tEiLlÄ oN vArMasti jotaiN juTTuu.

Vierailija
48/104 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Mulla on parempi musiikkimaku”

Vierailija
49/104 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liika valittaminen. ”En jaksa...” Noh, en minäkään. Pakko se on vaan töissä käydä.

Vierailija
50/104 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku alkaa tunnilla selittämään ”en tehnyt tehtäviä koska oli kiire” ”en tehnyt tehtäviä koska luin kokeeseen” ”vihko jäi kotiin, tein tehtävät silti.”

Olen koululla töissä, sama se on vaikka ne tehtävät muka on tehty muttei sulla ole mukana eli näyttää niitä tehtäviä minulle. Tekemättä ne on, ei siellä Wilmassa mitään erillistä painiketta ole että ”Oli niin kiireinen, ettei ehtinyt tekemään.”

Vierailija
51/104 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että joku katsoo Salkkareita enemmän kuin Uutta päivää tai toisinpäin. Molemmat yhtä

Vierailija
52/104 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyttääminen!! Vttu että ärsyttää kun joku kyttää sua metrossa.

Vierailija
53/104 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kuka vaan tokaisee ”näytät niin masentuneelta!” Okei. Asia numero 1: Miltä masentunut näyttää? Minulla on masennus, eikä kaikki sitä kyllä uskoisi. Olen jopa aika usein pirteä ihmisten ilmoilla ja jaksan joskus pitää kulissia yllä että kaikki on ihan hyvin.

Asia numero 2: Mitä siitä? Jos olen masentunut, miksi haluat kertoa sen vielä minulle muistuttaaksesi siitä?

Tähän voi vain tokaista että ”Jaa, kiitos tiedosta.”, ja miettiä henkilön älykkyysosamäärää tai sitä, miten ajattelee että masentunut on aina angsti-kaikki on paskaa- tyyppi. Ei, ei.

Vierailija
54/104 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ”kaveri” on sopinut että kävelee kanssasi vaikka kotiin, ja sitten kun hän tulee niin on jonkun kaverin kanssa ja sanoo että meneekin vaikka kauppaan ja sitä kautta kotiin. Aa, turhaan odotin sitten.

Vierailija
55/104 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liika valittaminen. ”En jaksa...” Noh, en minäkään. Pakko se on vaan töissä käydä.

Miten niin muka pakko? Etkö ole kuullut saikuttamisesta? Saikuttaja on yhteiskunnan huipulla, sillä saikuttajaa ei voi kyykyttää, saati rangaista.

T: saikuttaja

Vierailija
56/104 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ei osaa yhdyssanoja tai sitä, että yhdyssana- sanaa ei kirjoiteta ”yhdys-sana” eikä ala-astetta alaaste tai ylä-koulu.

Vierailija
57/104 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin muka pakko? Etkö ole kuullut saikuttamisesta? Saikuttaja on yhteiskunnan huipulla, sillä saikuttajaa ei voi kyykyttää, saati rangaista.

T: saikuttaja

En ole tuo joka viestin laittoi, mutta mulla nyt ei ole mitään syytä olla kotona ja etten tulis toimeenkaan, sitä en halua. Suurinosa kuitenkin töissä käy.

Vierailija
58/104 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijottaminen

Vierailija
59/104 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankkaaminen

Vierailija
60/104 |