Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen tapa laittaa herätyskelloni soimaan aamuyöstä jos hän itse lähtee töihin

Vierailija
07.02.2019 |

Jos itse joutuu lähtemään aamuyöstä töihin, laittaa katkeruuksissaan minunkin herätyskelloni hälyttämään esim. klo 4, vaikka oma herätykseni olisi klo 7. Ei kuulemma minunkaan tarvitse jäädä "makaamaan kuin härski silli" kun muut tekevät töitä. Lähden siis itse aamu kahdeksaksi töihin.

Olen huono nukkuja muutenkin ja tuon jälkeen en useinkaan saa unta enää ollenkaan. Sitten olen töissä kuin zombi. Järkipuhe ei mieheen auta.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/15 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jumalauta! Siinä olis kyllä kirveellä töitä. Vakavasti harkitsisin miehen jättämistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienon miehen olet löytänyt

Vierailija
4/15 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa, että kukaan olisi niin ylikäveltävä ovimatto, että sietäisi tuota enemmän kuin kerran ja vielä noilla saatesanoilla. Miksi et ole jo pakannut ja lähtenyt? Jos mies on noin sekaisin, niin mitään muuta ei ole tehtävissä.

Vierailija
5/15 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän ei voi sanoa muuta kuin jssap. Miehesi on päästään vajaa sadisti.

Vierailija
6/15 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kattelet tollasta koska?

Mun mies vie vaatteensa jo illalla toiseen huoneeseen ja hipsii makkarista hiljaa ulos etten heräisi.

Vierailija
7/15 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista sun herätyskello nukkumaan mennessä ja nuku varuiksi eri huoneessa

Vierailija
8/15 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita herätyksesi kännykkään ja lukitse puhelin. Eipähän pääse säätelemään toisten herätyksiä enää

Vierailija
9/15 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmeeta, tulee mieleen eksäni. Ei hän nyt noin paha ollut, mutta sama kateus oli aina läsnä. Aamulla laittoi valot päälle ja puki vaatteet makuuhuoneessa. Miksi minä olisin saanut nukkua, kun hänkään ei saanut? Sama kaikessa muussakin: jos hänellä oli jokin homma tehtävänä, ei tullut kuuloonkaan, että minä olisin saanut vain löhötä. Minun piti vähintään siivota silloin.

Olen vieläkin ihan hämilläni nykyisestä miehestä, joka hiipii aamuyöstä pois, ja on vielä kerännyt kaikki kamppeensa olohuoneeseen illalla. Eikä minun takiani edes aamulla kahvia tee, jotten herää veden valumiseen seinän takana.

Vierailija
10/15 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Uskotaan uskotaan.

Vierailija
11/15 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteinen "hullu mies"-avaus. Ihan ok :)

Vierailija
12/15 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök mikä mies. Laita sinä miehelle herätyskello soimaan kun lähdet töihin ja miehellä on vapaapäivä. Mitenkähän sun pupu siihen suhtautuisi? 

Vierailija
13/15 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yök mikä mies. Laita sinä miehelle herätyskello soimaan kun lähdet töihin ja miehellä on vapaapäivä. Mitenkähän sun pupu siihen suhtautuisi? 

En suosittele. On sen tyyppinen kaveri aloituksen perusteella että tuosta voisi tulla turpaan.

Vierailija
14/15 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois mielenkiintoista tietää miksi kukaan kattelis tollasta, mutta ensin pitäis löytää se kenelle tällänen ois oikeesti totta.

Vierailija
15/15 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallisen lepsu mies kun antaa sinun nukkua yhtä pitkään. Sinunhan pitäisi herätä puoli tuntia aikaisemmin, jotta ehtisit keittää kahvit ja tehdä miehelle eväät. Hän taitaa tosissaan rakastaa sinua.