Kauanko sisällä?
Naiset usein valittaa, kun mies vetää peniksen heti laukeamisen jälkeen ulos vaginasta. Tosinhan se muutenkin kutistuu ja putoaa sieltä pois, mutta minkälaisia ohjearvo naiset antaisi. Kuinka pitkään olisi hyvä lämmitellä sisällä?
Kommentit (12)
Imuri käyntiiin niin uusi stondis edessä!
Jos käyttää kondomia niin suht äkkiä ulos tai ongelmia tiedossa N36
Laulussa sanotaan, että aamuun asti munin, viittaa varmaan tähän.
Ai 'usein valittaa', niinkö? Kas kun ei ole kukaan mulle valittanut moisesta.
Niin pitkään kun löystyy.sitten nuollaan limat pois ja parhaimmassa tapauksessa jatketaan.
Mulla yleensä löystyy vain vähän ja turpoaa heti uudestaan. Toisen orkun saanti kestää yleensä niin kauan, että nainen saa takuulla tarpeeks. On pyydetty joskus kyllä lopettamaankin kesken. Vaan ei se haittaa, voi sitten tehdä muuta hyvää, jos haluaa. T. Paksu pili.
Pyllyyn jää mukavasti terska lukkoon sulkijalihaksen taa vaikka muuten vehje löystyykin. Siinä kun hetken lusikkailee ja halailee niin tovin päästä alkaa orastaa uudelleenkovettuminen...
Sisällä ollaan 1min naisen orgasmin jälkeen. Ei kai kellään oikeasti muna kutistu laukeamisen jälkeen. Itsellä ei ainakaan ole tällaisesta kokemuksia. Seksi jatkuu kunnes nainen on tyytyväinen ja sitten pussaillaan vielä lähekkäin hetki.
Vierailija kirjoitti:
Ai 'usein valittaa', niinkö? Kas kun ei ole kukaan mulle valittanut moisesta.
Varmaan ei ole tullut seksistä sellainen tunne, että haluaa pitää lähellä pitempään ja tuntea sisällään pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Mulla yleensä löystyy vain vähän ja turpoaa heti uudestaan. Toisen orkun saanti kestää yleensä niin kauan, että nainen saa takuulla tarpeeks. On pyydetty joskus kyllä lopettamaankin kesken. Vaan ei se haittaa, voi sitten tehdä muuta hyvää, jos haluaa. T. Paksu pili.
Edellinen miesystäväni oli samanlainen. Niin ihanaa. Hän nuoli minulle orgasmin ja sen jälkeen tuntui taivaalliselta naida pitkään.
3 min 35s N45