Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko sisällä?

Loverboy
06.02.2019 |

Naiset usein valittaa, kun mies vetää peniksen heti laukeamisen jälkeen ulos vaginasta. Tosinhan se muutenkin kutistuu ja putoaa sieltä pois, mutta minkälaisia ohjearvo naiset antaisi. Kuinka pitkään olisi hyvä lämmitellä sisällä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 min 35s   N45

Vierailija
2/12 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imuri käyntiiin niin uusi stondis edessä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyttää kondomia niin suht äkkiä ulos tai ongelmia tiedossa N36

Vierailija
4/12 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaali on turvallisempi!

Vierailija
5/12 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulussa sanotaan, että aamuun asti munin, viittaa varmaan tähän.

Vierailija
6/12 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai 'usein valittaa', niinkö? Kas kun ei ole kukaan mulle valittanut moisesta.

Vierailija
7/12 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin pitkään kun löystyy.sitten nuollaan limat pois ja parhaimmassa tapauksessa jatketaan.

Vierailija
8/12 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yleensä löystyy vain vähän ja turpoaa heti uudestaan. Toisen orkun saanti kestää yleensä niin kauan, että nainen saa takuulla tarpeeks. On pyydetty joskus kyllä lopettamaankin kesken. Vaan ei se haittaa, voi sitten tehdä muuta hyvää, jos haluaa. T. Paksu pili.

Vierailija
9/12 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllyyn jää mukavasti terska lukkoon sulkijalihaksen taa vaikka muuten vehje löystyykin. Siinä kun hetken lusikkailee ja halailee niin tovin päästä alkaa orastaa uudelleenkovettuminen...

Vierailija
10/12 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisällä ollaan 1min naisen orgasmin jälkeen. Ei kai kellään oikeasti muna kutistu laukeamisen jälkeen. Itsellä ei ainakaan ole tällaisesta kokemuksia. Seksi jatkuu kunnes nainen on tyytyväinen ja sitten pussaillaan vielä lähekkäin hetki.

Vierailija
11/12 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai 'usein valittaa', niinkö? Kas kun ei ole kukaan mulle valittanut moisesta.

Varmaan ei ole tullut seksistä sellainen tunne, että haluaa pitää lähellä pitempään ja tuntea sisällään pitkään.

Vierailija
12/12 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla yleensä löystyy vain vähän ja turpoaa heti uudestaan. Toisen orkun saanti kestää yleensä niin kauan, että nainen saa takuulla tarpeeks. On pyydetty joskus kyllä lopettamaankin kesken. Vaan ei se haittaa, voi sitten tehdä muuta hyvää, jos haluaa. T. Paksu pili.

Edellinen miesystäväni oli samanlainen. Niin ihanaa. Hän nuoli minulle orgasmin ja sen jälkeen tuntui taivaalliselta naida pitkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme