Nainen, näetkö minut kun tulen sinua vastaan sateisena syyspäivänä kissaa taluttaen?
Vai huomaatko vain ne ilkeät, komentelevat miehet? :(
Kommentit (27)
Kyllä huomaisin, kissat on söpöjä ja kissan ulkoiluttaminen kiehtovaa puuhaa kun ei ikinä tiedä mitä se seuraavaksi keksii.
Mulla on naisena ihan normaali näkö ja näen kyllä vastaan tulevat ihmiset. Tietysti jos nainen on sokea, niin sitten se ei varmaan näe suakaan. Ja miesten kohdalla on sama, sokeat miehetkään ei näe sua. Eikä muunsukupuoliset sokeat. Jos on näkövammainen mutta näköä on jonkin verran jäljellä, niin sitten voi nähdäkin, riippuu varmaan siitä kuinka sumuinen se päivä on kun sitä kissaasi päätät taluttaa. Jos on kunnon sumu, niin sitten sua ei näe varmaan kukaan, ainakaan kauempaa.
Näen kissan. Harvemmin kiinnitän huomiota siihen mitä sieltä talutushihnan toisesta päästä löytyy ihan riippumatta siitä onko siellä mies nainen vai lapsi. jos kissan taluttaja olisi ilkeä ja komenteleva kissalle niin huomaisin ja säälisin kissaa.
Kuristaisin hinttarin miukumoukun :D
Mun suhteet on loppunut aina siihen kun olen sanonut että mulla on kaksi kissaa.
M46
Oletko ap ihan varma, että kissasi haluaa lähteä kävelylle sateeseen?
Turkkilainen van myös.