Hoitajamitoituksen alentamisen puolesta Tampereella äskettäin äänestivät seuraavat kansanedustajat
-Marin Sanna (SDP)
-Gustafsson Jukka (SDP)
-Viitanen Pia (SDP)
-Vikman Sofia (Kokoomus)
-Elovaara Tiina (Sin.)
-Alatalo Mikko (Keskusta)
Jos eivät siis ollet poissa.
Kommentit (8)
Marin jo tietenkin lipeää vastuusta ja syyttää, yllätys yllätys, kokoomusta! Siinä sitä taas on sosiaalidemokraattista vastuunkantoa; mun teot on aina jonkun muun vika, ei koskaan mun. Noloa.
Tampere on muutenkin hyvä esimerkki siitä, että demarit ovat porvareita. Stadissa menoa voi selittää sillä, että siellä vihreissä on edelleen paljon puistokokoomuslaisuutta (sekä suhteellisesti isompi kokoomus), mutta tampereella niin ei ole. Demarit, vihreät ja kokoomus ovat tampereella suht tasaisesti edustettu kärkikolmikko, mutta päätöksissä se ei näy. Terveydenhoito on tampereella muiltakin kuin vanhustenhoidon osalta aivan retuperällä, mutta silti rahat tuhlataan turhiin munanjatkehankkeisiin (ratikka, uusi jäähalli) ja peruspalveluita pelkistetään.
Järkyttävää!! Ei omatunto näitä paina! Psykopaatteja
Vierailija kirjoitti:
Tampere on muutenkin hyvä esimerkki siitä, että demarit ovat porvareita. Stadissa menoa voi selittää sillä, että siellä vihreissä on edelleen paljon puistokokoomuslaisuutta (sekä suhteellisesti isompi kokoomus), mutta tampereella niin ei ole. Demarit, vihreät ja kokoomus ovat tampereella suht tasaisesti edustettu kärkikolmikko, mutta päätöksissä se ei näy. Terveydenhoito on tampereella muiltakin kuin vanhustenhoidon osalta aivan retuperällä, mutta silti rahat tuhlataan turhiin munanjatkehankkeisiin (ratikka, uusi jäähalli) ja peruspalveluita pelkistetään.
Jatkoa: Tampereella on lisäksi vasemmistoliitolla maan keskiarvoa vahvempi kannatus, yli 10%.
Hyvä tietää, mun ääntä eivät saa!