Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ero. Vinkkejä miten selvitä?

Vierailija
06.02.2019 |

:(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouvolatukka, kymmenenkiloa ylipainoa ja tunika päällä laulamaan Kaija Koota sielunsiskojen kanssa kuinka miehet on sikoja.

Vierailija
2/6 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä irti ja jatka eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt kakalla ihan samalla tavalla, kuin tähänkin asti.

Vierailija
4/6 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään ei pidä rakentaa elämäänsä täysin toisen ihmisen varaan. Pärjäät kyllä ihan itsenäsi, ihmisarvosi ei ole riippuvainen puolisostasi. Toivottavasti alkushokki on jo ohi. Jos sinulla on tukiverkkoja, keskustele - tai mene johonkin eroryhmään. Käytännön asioiden ponteva hoito on hyvää terapiaa. Älä jää märehtimään mennyttä, hyväksy tosiasiat ja keskity oleelliseen.

Pää pystyyn ja kohti uutta!

Vierailija
5/6 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selviät kyllä. Itse erosin kesäkuussa 2018, ensimmäinen eroni ensimmäisestä poikaystävästäni. Seurustelimme 8 vuotta.

Nyt on täydellinen aika sille että tutustut itseesi uudelleen. Kuka olet, millainen olet, mistä pidät, millaisia ihmisiä haluat ympärillesi? Minkälaisista asioista nautit ja saat energiaa? Minkälaiset asiat tukahduttavat sinua ja vievät voimiasi? Osta vaikka henkisen kasvun kirjoja. Aloita uusia harrastuksia, liiku luonnossa, urheile. Näe kavereita ja tutustu uusiin ihmisiin.

Nyt erostani on aikaa jo 7 kuukautta ja olen kuin eri ihminen. Pääni on "selvinnyt" siitä alun shokkisumusta. Enää ei ole pelkkää sumua ja synkkyyttä, vaan olen kasvanut henkisesti ja löytänyt ihan uusia ulottuvuuksia elämässä. Olen oppinut olemaan yksin ja nauttimaan omasta seurastani. Olen oppinut arvostamaan elämää eri tavalla. Olen innostunut urheilusta ihan eri tavalla ja löytänyt muitakin uusia harrastuksia. Täytyy sanoa että ero oli todellakin oikea ratkaisu ja nyt odotan innolla tulevaa :)

Tässä vain oma kokemukseni. Tsemppiä sinulle, ap! 

Vierailija
6/6 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksymällä asian. Hyväksymällä tunteet, jotka eroon liittyy ja ymmärrä että ne on käytävä läpi. Rankkaahan se on, mutta usko pois muutkin siitä selviää niin sinäkin! Pyydä apua ja tukea läheisiltä. Aina voi mennä myös eroryhmään tai hakea psykologilta apua. Kirjojakin löytyy aiheeseen liittyen.