Seurustelisitko hamstraajan vai minimalistin kanssa?
Hamstraajalla olisi paljon "turhaa" tavaraa josta ei osaa luopua ja lisää ostaa. Lisäksi ei kovin hyvä pysymään siistinä.
Minimalisti taas olisi pakkomielteinen puhtaudesta ja kynnys ostaa jokin uusi tavara tai asia suuri noin muutenkin.
Kumman ottaisit?
Kommentit (7)
Ehdottomasti minimalistin!!
t. hamstraajan vaimo
ps. tosin huomauttaisin, että on olemassa hamstraajia, jotka ovat siistimpiä kuin minimalismiin taípuvaiset. Laatikoita on kymmeniä, ellei satoja, mutta niiden järjestyksestä pidetään tarkasti huolta, eivätkä ne varsinaisesti sisällä mitään roskaa. Liikaa tavaraa kumminkin.
Molemmat olisi kamalia vaihtoehtoja, mutta mielummin minimalisti. Olisi ehkä helpompi asua yhdessä kun aina voi yhden huoneen omille krääsöille pyhittää tai jos asuis omakotitalossa niin rakentaisin lämpimän "puutarhavajan" omille jutuille. Hamstraajan kanssa jos eläisi, joutuisi myös elämään roinan ja sotkun keskellä koko ajan.
Jos minimalisti veisi minua matkoille, konsertteihin ja ulos syömään
Ymmärrät kai että minimalismi on KALLISTA
Ei ikinä hamstraajaa. Olen itse minimalisti, ja tulisin hulluksi jos joutuisin elämään krääsän keskellä.
En kummankaan. Mielummin yksin kuin huonossa seurassa.
Minimalistin. Itsellä ei synny tavaraan tunnesiteitä joten ahdistaisi valtavasti ylimääräinen roina.