Järkyttävä pissahätä koko ajan! Ei tulehdusta, mitä voin tehdä?
Siis alkoi joku 2 vko sitten yhtäkkiä. Pissatulehdusta ei oo eikä sukupuolitautia. Raskaana tuskin olen koska saman miehen kanssa ollut seksiä 1,5v keskeytetyllä yhdynnällä ja menkat ei oo myöhässäkään.
Alkaa vasta pe-la about.
Ei kirvele, ei satu mahaan tms. En oo juonu yhtään enemmän ku normaalisti mitään. Pystyn kyllä pidättään mutten viitsi ettei tuu tulehdus. Pahimmillaan oon käyny 4 krt tunnissa vessassa mut sanotaanko et n puolen tunnin välein ja pissaa tulee ihan kunnolla ei mikään tippa. Tää on aivan sairasta eikä lääkäri keksiny muuta ku et korvien välissä vika.
Millä tän saa loppumaan😫
Kommentit (44)
Raskaana. Luuletko oikeasti että keskeytetty yhdyntä on luotettava ehkäisykeino?
Parisuhteessa, sinä et oo pettänyt mutta onko toinen luikkinut yli aidan? Diabetes, virtsarakon tulehdus jne
Mulla kyseinen oire on hormonaalinen, mutta pahenee kun olen stressaantunut tai ahdistunut. Pissahädän lisäksi kärsin virtsaputkisyndroomasta, kivuista, joihin käytän kahta lääkettä. Toinen niistä on miesten eturauhaslääke. Tosi moni lääkäri ei tiedä mitään näistä virtsa-asioista. Jos asut pääkaupunkiseudulla, kannattaa suunnata Femedaan. Siellä otettiin tosissaan.