Järkyttävä pissahätä koko ajan! Ei tulehdusta, mitä voin tehdä?
Siis alkoi joku 2 vko sitten yhtäkkiä. Pissatulehdusta ei oo eikä sukupuolitautia. Raskaana tuskin olen koska saman miehen kanssa ollut seksiä 1,5v keskeytetyllä yhdynnällä ja menkat ei oo myöhässäkään.
Alkaa vasta pe-la about.
Ei kirvele, ei satu mahaan tms. En oo juonu yhtään enemmän ku normaalisti mitään. Pystyn kyllä pidättään mutten viitsi ettei tuu tulehdus. Pahimmillaan oon käyny 4 krt tunnissa vessassa mut sanotaanko et n puolen tunnin välein ja pissaa tulee ihan kunnolla ei mikään tippa. Tää on aivan sairasta eikä lääkäri keksiny muuta ku et korvien välissä vika.
Millä tän saa loppumaan😫
Kommentit (44)
Ei janota. Sitä en ymmärrä mistä tätä nestettä tulee puolen tunnin välein kunnolla. Yöllä kävin 3 kertaa🤦♀️ Juon ehkä 1,5l-2l
Hei ap,lueppa ,,www.hengittävamieli.fi..Kerroit,että on ollut paljon stressiä ym murheita.En ihmettele lainkaan,että kehosi reagoi juuri noin.Ihminen on psykofyysinen kokonaisuus ja esim,juuri tuo tiheävirtaisuus on yksi oire kehon reaktiosta ja todella yleinen.Joku köhii kurkkuaa,joku niiskuttaa jne.
Nuo ei ole sairauksia mitkään,mutta harmittavia.
Yritä harjoitella hengitysrentoutusta,,lue netistä ohjeita.
Vaivasi voi kestää kuukausi/kaksi.Menee varmasti itsestään ohi.Olen sivusta seurannut vastaavanlaisia tilanteita.Siis ei vieläkään vaarallista ,eikä pysyvää.
Jollakin on tapana reagoida niinkuin sinä,toinen saa migreenin,kolmas vatsavaivat,neljäs selkäkivun jne.
Minullakin ollut näin, stressiin ja ikäviin asioihin liittyvää ja/tai neste-epätasapainoon. Hävisi ennen kuin ehdin lääkärille. Ramppasin jopa öisin vessassa, mitä en yleensä tee. Ihmettelin itsekin, mistä sitä nestettä voi tulla. Mutta onhan sitä kehossa.
Toinen syy. Oletko aloittanut joogan tms? Se voi nimittäin myös aiheutta tätä.
Aloittaja kirjoitti:
No on tässä ollut todella paljon murheita. Ihan liikaa.
Parisuhde stressaa tosi paljon tän miehen kanssa mutta se on hyvin pieni murhe muiden rinnalla.Oon ollut tosi ahdistunut ja itkunen ja karmean väsynytkin.
Ehkä lääkäri oli oikeassa, että tää tosiaan korvien välissä. En vaan ole edes tajunnut että voisi siitä johtua😔
Olitko lääkärissä tänää? Mitä hän sanoi?
Kovasti taisi olla nyt lekurilla hukassa anatomia ku korvien väliä ajatteli.
Eiköhän se pissi tuu ihan sieltä rakon kautta😂
Tarkista verensokeri, diabetes alkaa pissaamisena.
Juo karpalomehua, aina pieni bakteerimäärä ei näy testissä.
Syötkö vähän hiilareita? Hiilarit sitovat nestettä.
Juotko paljon kahvia?
Jos olet terve niin hyvä että munuaiset toimivat hyvin ja neste poistuu, eipä tule turvotuksia.
Vesitystaudissa vrk-virtsa kai voi olla 20 litraa.
Googleta, tutulla oli. Kertoi vieneensä tonkkia labraan.
Tee golden shower-videoita nettiin.
voit saada tienattua vähän ektsraakin jos tarpeeksi hyvä teet.
Kyllä tuo tulehdukselta kuullostaa.Ei se aina kirvele. Varsinkin jos joutuu käymään noin usein pissalla, ei näytteessä todennäköisesti edes saada pöpöä kiinni.
Toinen mikä tulee mieleen on virtsakivet ja Honeymoon cystitis (googlaappa aiheesta). Kai sinulta kuitenkin testattiin ne sukupuolitaudit?By the way yhdynnän keskeytys EI ole luotettava ehkäisykeino, koska siittiöitä voi hyvin päästä jo seksin aikanakin. Eli jatkossa käytäthän suojaa, jos ei vauvoja toiveena
En ole lukenut koko ketjua, mutta mulla oli vähän samanlaista vaivaa muutama vuosi sitten. Kaikenlaisia testejä tehtiin, kävin gynekologilla, yleislääkärillä, urologilla, ja lantionpohjan fysioterapiassa pari vuotta ja kukaan ei oikein osannut sanoa syytä tai hoitoa oireisiin. Lopulta sitten aloitin mielialalääkityksen eri syystä ja samalla katosi virtsaoireet. Että se taisi sitten olla psykosomaattista.
Olin lääkityksellä pari vuotta eikä oireet ole tulleet takaisin lopettamisen jälkeen.
TraneMax, Avecyd pesuneste alapesuun. Ensin lääkäriin. Nämä jatkossa itsehoitoon ja ennaltaehkäisyyn.
No on tässä ollut todella paljon murheita. Ihan liikaa.
Parisuhde stressaa tosi paljon tän miehen kanssa mutta se on hyvin pieni murhe muiden rinnalla.
Oon ollut tosi ahdistunut ja itkunen ja karmean väsynytkin.
Ehkä lääkäri oli oikeassa, että tää tosiaan korvien välissä. En vaan ole edes tajunnut että voisi siitä johtua😔