Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tuleeko vaaleat/blondit hiukset kalliiksi?

Vierailija
06.02.2019 |

olen siis vaaleahko luonnostani, hiusväri vain tummunut vanhemmiten. Minulla oli vaaleat hiukset, värjätty joulua ennen mutta juurikasvu oli paha kolmen kk jälkeen ja olisi tarvinnut taas freesausta pitkiin hiuksiin. Ei ollut rahaa ja värjäsin itse lähelle omaa juuren väriä. Nyt harmittaa ja haluaisin taas vaaleat, tykkään käyttää hopeatuotteita kun niillä saa freesattua sävyä. Mutta ei minulla ole kolmen kk välein laittaa sitä 120€

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan täytyy värjätä. Ja tarkka täytyy olla kampaamosta. Sitten jossain vaiheessa siitä tulee kuitenkin keltainen.

Vierailija
22/26 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-Euroopassa 215€ maksanut raidoista, pitkät hiukset. Ei edes missään keskustassa. Asun täällä eli en ole ollut mikään huijattu turisti. Suomen hinnat tosi ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käyn kampaajalla 10 viikon välein, hinta 90e.  Käynnillä värjätään tyvi ja leikataan latvat. Mulla siis suora lapaluihin asti oleva tukka. 5 vkoa tuosta käynnistä värjään markettivärillä tyven itse.

Hiukseni ovat kauniit ja kiiltävät ja kampaajakin sanoo, että markettivärit on nykyään turvallisia ja olen löytänyt oikean sävyn.

raidoitatko?

ap

Vierailija
24/26 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-Euroopassa 215€ maksanut raidoista, pitkät hiukset. Ei edes missään keskustassa. Asun täällä eli en ole ollut mikään huijattu turisti. Suomen hinnat tosi ok.

Kannattiko maksaa?

Vierailija
25/26 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile vaalentaa sitruunalla. Vaalenee auringossa pari astetta.

Vierailija
26/26 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hommaa suihketta. Maksaa alle kympin pullo.

Mitä suihketta?

Tuollaista: https://www.schwarzkopf.fi/fi/tuotteet/haircolor/blonde/blondspray/s1-b…

Ehdottomasti paras, turvallisin ja ylivoimaisesti halvin tapa vaalentaa hiukset jos ne ovat luonnostaan sellaiset "hieman tummuneet vaaleat".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä