Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tuleeko vaaleat/blondit hiukset kalliiksi?

Vierailija
06.02.2019 |

olen siis vaaleahko luonnostani, hiusväri vain tummunut vanhemmiten. Minulla oli vaaleat hiukset, värjätty joulua ennen mutta juurikasvu oli paha kolmen kk jälkeen ja olisi tarvinnut taas freesausta pitkiin hiuksiin. Ei ollut rahaa ja värjäsin itse lähelle omaa juuren väriä. Nyt harmittaa ja haluaisin taas vaaleat, tykkään käyttää hopeatuotteita kun niillä saa freesattua sävyä. Mutta ei minulla ole kolmen kk välein laittaa sitä 120€

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa suihketta. Maksaa alle kympin pullo.

Vierailija
2/26 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen siis vaaleahko luonnostani, hiusväri vain tummunut vanhemmiten. Minulla oli vaaleat hiukset, värjätty joulua ennen mutta juurikasvu oli paha kolmen kk jälkeen ja olisi tarvinnut taas freesausta pitkiin hiuksiin. Ei ollut rahaa ja värjäsin itse lähelle omaa juuren väriä. Nyt harmittaa ja haluaisin taas vaaleat, tykkään käyttää hopeatuotteita kun niillä saa freesattua sävyä. Mutta ei minulla ole kolmen kk välein laittaa sitä 120€

120 e vaalennus Suomessa?! Huh. Olen toisessa maassa maksanut 30-40 e samasta työstä. 

Aloittajalle ehdotan vaaleita raitoja. Kaikin puolin parempi ratkaisu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä suihketta?

Vierailija
4/26 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat keltaisen pysyvän poissa ja värjäät tyvikasvua itse niin kannattaa ainakin ostaa kunnon hopeashampoo ja hoitoaine. En ole kyllä huomannut lopputuloksessa eroa vaalentaako pelkän tyven kampaajalla vai kotona. Mun hiuksessa sävy tasoittuu parissa-kolmessa pesussa, joten vaalennan tyveä itse kotona nykyisin. Rahaa menee ehkä 0-40e/kk.

Jos haluat nyt koko pään vaalennettua niin mene suosiolla kampaajalle ja vaalenna tyveä jatkossa itse.

Vierailija
5/26 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin viihdyin blondina mut annoin periks juurikasvurumballe..tyydyn raitoihin. Ei sekän halpaa lystiä ole mut sentään harvemmin voi käydä ja hiukset ei kärsi niin paljoa.

Vierailija
6/26 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innostuin taas vaaleista kun näin kerastasen uudet hopetuotteet. Harmittaa kun värjäsin oman väriseksi latvan, joutuu taas alusta aloittaa. Kampaajalle siis mutta ei vielä tässä kk. Latvaakin joutaa leikata. Kyllä vaaleat hyväkuntoiset hiukset on upeat!!

ap

Vierailija
7/26 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oma väri on kerta kuitenkin vaalea ja tarvitset vain hiukan kirkastusta, on hulluutta maksaa juurien parin asteen vaalennuksesta kampaajalle! Vaalennusaine maksaa kympin, ja on hyvin helppo tehdä itse kun sävyero ei ole iso.

Vierailija
8/26 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos otan nyt koko päähän raitoja niin voinko myöhemmin vaalentaa juuren itse vaalennusaineella?

ap

Vierailija
9/26 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyyllä ne ainakin aika monelle jääkiekkoilijalle on tulleet melko kalliiksi.

Vierailija
10/26 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä suihketta?

Vaalennussuihke, se on paras ja helpoin tapa vaalentaa pari astetta ilman rajua juurikasvua.

Vierailija
11/26 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei oikein sovi maltillinen raidoitus, tai sitten pitäisi olla kasvoja kirkastamassa leveämpiä aurinkoraitoja. Sellainen tyypillinen raidoitus missä sulautuu omaan väriin näyttää minulla vanhentavalta. Kun taas koko hiusten vaalennus sopii. Nyt tämä tummempi latva ilman kirkastusta ei ole hyvä. 

ap

12/26 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuo kaupan väritkin on nykyään todella hyviä. L’orealilla on mielestäni parhaat vaalennusaineet. Itse olen käyttänyt niitä aikoinaan paljonkin, ja ihan hyvän lopputuloksen sain aina.

Sitten vaan värin ylläpito hopeashampoolla, ja tyven vaalennus kerran kuussa. Ei tule kalliiksi, kun itse tekee.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
13/26 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erehdyin värjäämään ulkomailla huonossa liikkeessä. Värit oli liian voimakkaita niin hiukset kirjaimellisesti paloi.

Vierailija
14/26 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee usea vuosi kun palanut vaalennettu hius kasvaa pois.

Vierailija
15/26 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla saa olla maasta riippuen aika tarkka, missä hiukset vaalentaa.

Vierailija
16/26 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain paikoissa on toki tullut upea lopputulos.

Vierailija
17/26 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

120 euroa? Maksan Helsingin keskustassa aina max. 65 euroa tyven vaalennuksesta.

Vierailija
18/26 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mitä näille hiuksille nyt kannattaisi tehdä?

ap

Vierailija
19/26 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ajattelit ulkomailla värjätä 40 eurolla? Et yhtään missään.

Vierailija
20/26 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn kampaajalla 10 viikon välein, hinta 90e.  Käynnillä värjätään tyvi ja leikataan latvat. Mulla siis suora lapaluihin asti oleva tukka. 5 vkoa tuosta käynnistä värjään markettivärillä tyven itse.

Hiukseni ovat kauniit ja kiiltävät ja kampaajakin sanoo, että markettivärit on nykyään turvallisia ja olen löytänyt oikean sävyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan