Koska olet ostanut vaatetta itsellesi äiti?
Saako jo ostaa jos henkkamaukan alesta 4 vuotta sitten ostetut puserot on jo melko reikäisiä? Pitkiksiä olen ostanut parit vuodessa kun ovat reikiintyneet. Pojan kanssa käytetään samoja sukkia niin riittää kun ostaa muka hänelle. Aluhousut on ne mamma housut, vauva on kylläkin jo 1,4 vuotta..
Kaiken kaikkiaan, mulla on suurin osa 10 vuotta vanhoja vaatteita, ja nyt rupeaa kaikki olemaan rei, illä ja kulahtaneita, joko kehtaisi ostaa uutta?
Kommentit (36)
Ei siitä kauaa ole kun ostin muutamat alushousut, 3 kpl 4e, verkkarit 8e ja fleecetakin 5e.
Viimeksi ostin itse farkut Lidlistä, siitä on kyllä aikaa jo pian pari vuotta. Hyvin ovat kestäneet näköjään😂
Poika, joka on vaatetusalan opinnoissa, osti minulle takin ja muutamia paitoja. Välillä unohtaa että olen yli 40..
Jostain syystä itselleni vaatteiden ostaminen on vaikeaa.
Viime viikolla ostin mekon ja jakun.
Vakavasti puhuen miksi ihmeessä äiti EI saisi ostaa itselleen vaatteita? Kyllä minä ainakin olen ihan itsenäinen ihminen, ei mikään lasteni jatke, joka saa rippeet jos jos saadakseen. Siksi huolehdin itsestäni ihan yhtä lailla.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on esimerkiksi aktiivikäytössä esikoista varten hankitut imetyspaidat, vauva täyttää kohta kahdeksan.
Henkkamaukasta en kylläkään ostaisi mitään.
Ai kauhee.. Imetyspaidat? Joku on vielä järkevämpi kuin minä.
Kyllä toi henkkis on hyvä, joskus löytyy ihan muutamalla eurolla pitkähihaisia.
Viime syksynä ostin kirpparilta neuleen. Varaa kyllä olisi ostaa, mutta tuntuu tyhmältä ostaa, kun kuitenkin on vaatteita. Mielummin ostan lapsille, jotka kasvaa ja tarvitsee uusia.
Vierailija kirjoitti:
Vakavasti puhuen miksi ihmeessä äiti EI saisi ostaa itselleen vaatteita? Kyllä minä ainakin olen ihan itsenäinen ihminen, ei mikään lasteni jatke, joka saa rippeet jos jos saadakseen. Siksi huolehdin itsestäni ihan yhtä lailla.
Mä odotan ihan tosissaan että tytär kasvaa että saan sen jämät. Onneksi olen pienikokoinen.
Miksikö..? Jos sä ostat itsellesi jotain, saatko kotona sellaisen vastaanoton kuin olisit kantanut sisään rotanraadon suussasi tai vähintään tehnyt jotain muuta kamalaa.
Mietin aina mitä myisin tai muuten tekisin salaa ostokseni tai keneltä voisin pyytää.
Älä osta
Et ole käynyt kampaajalla ja et meikkaa.
Jatka vaan samaa rataa
Vierailija kirjoitti:
Viime syksynä ostin kirpparilta neuleen. Varaa kyllä olisi ostaa, mutta tuntuu tyhmältä ostaa, kun kuitenkin on vaatteita. Mielummin ostan lapsille, jotka kasvaa ja tarvitsee uusia.
Harrastatko mitään? Käytkö töissä ihmisten ilmoilla tai yleensäkään juhlissa tms.?
Tammikuussa 600 eurolla, toppaa ja sisävaatetta.
Viime vuonna parit farkut, muutama paita, villakerrasto....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on esimerkiksi aktiivikäytössä esikoista varten hankitut imetyspaidat, vauva täyttää kohta kahdeksan.
Kyllä toi henkkis on hyvä, joskus löytyy ihan muutamalla eurolla pitkähihaisia.
Imetyspaita on ihan paras imettäessä. On mulla toki uudempiakin vaatteita. Mutta H&M:stä en osta ikinä mitään. Joku roti.
Vierailija kirjoitti:
Älä osta
Et ole käynyt kampaajalla ja et meikkaa.
Jatka vaan samaa rataa
En niin. Saan tuollaisista niin karmeat tunnon tuskat että en voi elää itseni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä odotan ihan tosissaan että tytär kasvaa että saan sen jämät. Onneksi olen pienikokoinen.
Miksikö..? Jos sä ostat itsellesi jotain, saatko kotona sellaisen vastaanoton kuin olisit kantanut sisään rotanraadon suussasi tai vähintään tehnyt jotain muuta kamalaa.
Mietin aina mitä myisin tai muuten tekisin salaa ostokseni tai keneltä voisin pyytää.
Mitähän mä just luin. Elätkö jotenkin alistettuna?
Viime viikolla kolme hupparia, kun oon niin paljon kotona nykyään. Yli 200 euroa meni, vaikka olivat kaikki alessa.
Viime viikko taisi olla. Tykkään kierrellä kirppiksillä sekä selailla fb-kirppiksiä, ja niistä löytyy usein itsellenikin. Ihan uutta kaupasta ostan harvoin, mutta taisin tämän vuoden puolella sukkia kyllä jo ostaa.
Mulla on jo lapset isoja mutta kyllä mä koko niiden lapsuuden ajan ostin itselleni vaatteita, kenkiä, meikkejä ym ihan niinkuin ennenkin. Kävin myös kampaajalla ja viihteellä, jopa ulkomailla ilman lapsia. Niin teki mun ystävätkin. Onko tämä joku uusi trendi ettei äidit saa itseensä käyttää rahaa tai että ulkonäöstä ei saa huolehtia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä toi henkkis on hyvä, joskus löytyy ihan muutamalla eurolla pitkähihaisia.Imetyspaita on ihan paras imettäessä. On mulla toki uudempiakin vaatteita. Mutta H&M:stä en osta ikinä mitään. Joku roti.
Niin, siis voi niitä raskaus ja imetyspaitoja käyttää loppuun toki. Sulla on siis muitakin vaatteita kuin noita? No mulla ei ole.
Odotin esikoistani 10 vuotta sitten ja silloin ostin raskausajan vaatetta joita käyttänyt. Nyt ostin tähän viimeisimpään raskauteen niitä aluhousuja, joka oli melkoinen satsaus.
Mulla oli aluksi tuollaista mutta täytyyhän äidinkin elää. Nykyään ostan kohtuudella vaatteita myös itselleni.