Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintatulehdus vai normaali flunssa?

16.05.2006 |

Toivottavasti joku osaa auttaa!

Tällä hetkellä kuumetta 38 ja lihaksia särkee. Vasen rinta ollut eilisestä saakka tosta päältä kosketusarka ja nyt vähän punottaa. Koskettaessa tuntuu kuin mustelmaa painais. Mitä luulette onko rintatulehdus ja pitääkö mennä lääkäriin?

Vauva 2kk on täysimetyksellä. Huippaa ja jalkoja särkee, mut ei auta, vauva ei ymmärrä!

Sport75

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäilisin hyvin vahvasti rintatulehdusta, itse juuri sen kokeneena. vauva nyt 2,5 kk täysimetyksellä ja kipeytyi niin ettei mennyt ilman antibioottia. kaks päivää korkea kuume ja kauhea lihas/päänsärky ei pystynyt edes kunnolla imettämään kun koski niin vietävästi sitten kun rupes lääke tehoamaan niin rupes taas maitokin herumaan ja voiton puolella ollaan. jaksamista. toivottavasti saat lääkkeet ja menee ohi.

Vierailija
2/2 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Suosittelen pikaista lääkärikäyntiä ellet saa kotikontein (imetys, lämmin suihku, saunominen, hierominen) talttumaan. Kuume voi nousta äkkiä yli 40 asteeseen ja päänsärky megamaagista! Jos vaan rinta punoittaa niin rintatulehdusta se on. Itse 1 kk sitten kokeneena ja sängyssä melkein tajuttomana maanneena lääkekuurista huolimatta - en soisi sitä tautia kellekään! - melkein pahempi kuin synnytys. Mulla kesti tätä tulehdusta 3 viikkoa ja 2 lääkekuuria...joten ole tarkkana ja toimi vointisi mukaan!

Ja vinkkinä vielä että hommasin ruskovillan rinnanlämmittimet ja ovat oivat. Eivät tunnu missään ja toivottavasti pitävät taudin loitolla. Aion myös kesällä pitää näitä etten saa enää tuota kamalaa vaivaa. Toivon hartaasti että selviät tästä. VOIMIA SINNE SINULLE!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla