Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei komealle 50 v miehelle tarjota seksiä?

Herrasmies48.5
05.02.2019 |

Olen pitkä, raamikas, kalju sporttinen hieman alle viisikymppinen suomalainen mies.Hyvä ammatti, kohteliaat käytöstavat, kielitaitoinen, pukeudun siististi, otan naisen tarpeet huomioon, tanssitaitoinen, kuunteleva. Pidän matkustelemisesta yhtä lailla kuin mökillä takkatulen äärellä loikoilemisesta....mutta! Asiallista seuraa ei meinaa löytää miltään saitilta. Tarjolla on parikymppistä sugar dadya etsiviä sponsoriopiskelijoita, eronneita ja karanneita, salarakasta etsiviä jne tms. Missä ovat ikäiseni kypsät naiset joille ei ole kuntosalit vieraita, mutta että elämää on niiden ulkopuolellakin.Missä tavalliset kaupan kassat ja lappuliisat? Kun laittaa kuvan profiileihin ammatin ja harrastusten kera tulee akateemisilta naisilta vastauksia.Heitä kun en kuitenkaan huoli. Haluaisin sen tavallisen suomalaisen naisen joka tietää mitä haluaa, ja tietää miten hommat hoidetaan. Vinkkejä....

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkas pitkä olet? Ja mitä tarkoitat hyvällä ammatilla? Kuvauksessa on useita juttuja, joissa usein tulee pettymyksiä. Tuo pituus esimerkiksi, monet miehet sanovat olevansa pitkä, vaikka ovat lyhyitä tai keskimittaisia. Sporttisen ja raamikkaan miehen sijasta paikalle ilmaantuu reilusti ylipainoinen penkkiurheilija. Ei kannata liioitella omia ominaisuuksiaan, vaan kertoa enemmänkin alakanttiin, koska tavatessa tullut pettymys johtaa siihen, ettei tule toisia treffejä. Pituus totuudenmukaisesti ja kuvan pitää olla tuore. Jos oikeasti olet yli 190 cm, treenattu ja hyvässä ammatissa, niin sitten varmaan jokin käytöksessä vikana, mitä naiset vieroksuvat.

Ja naisetko ei koskaan ylistä itseään ?? Voi kuule niitä vasta riittää jotka juuri vaatii että mies on sporttinen ja pitkä ja lihaksikas samaan aikaan kun itse eivät tiedä mitä on kuntosali ja liikunta. Pidetään itseä niin paljon parempana aktiivisena naisena vaikka on todellisuudessa nalkuttava siiderivalas. Näissä riittää hyvin paljon niitä jotka ovat itse vitosia ja vaativat toiselta 9+ kokonaisuutta. Minä vaadin että toinen liikkuu ja pitää itsestään huolta koska teen sitä myös itse.

Vierailija
22/31 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä se. Pitäs hakea vertaistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkas pitkä olet? Ja mitä tarkoitat hyvällä ammatilla? Kuvauksessa on useita juttuja, joissa usein tulee pettymyksiä. Tuo pituus esimerkiksi, monet miehet sanovat olevansa pitkä, vaikka ovat lyhyitä tai keskimittaisia. Sporttisen ja raamikkaan miehen sijasta paikalle ilmaantuu reilusti ylipainoinen penkkiurheilija. Ei kannata liioitella omia ominaisuuksiaan, vaan kertoa enemmänkin alakanttiin, koska tavatessa tullut pettymys johtaa siihen, ettei tule toisia treffejä. Pituus totuudenmukaisesti ja kuvan pitää olla tuore. Jos oikeasti olet yli 190 cm, treenattu ja hyvässä ammatissa, niin sitten varmaan jokin käytöksessä vikana, mitä naiset vieroksuvat.

Ja naisetko ei koskaan ylistä itseään ?? Voi kuule niitä vasta riittää jotka juuri vaatii että mies on sporttinen ja pitkä ja lihaksikas samaan aikaan kun itse eivät tiedä mitä on kuntosali ja liikunta. Pidetään itseä niin paljon parempana aktiivisena naisena vaikka on todellisuudessa nalkuttava siiderivalas. Näissä riittää hyvin paljon niitä jotka ovat itse vitosia ja vaativat toiselta 9+ kokonaisuutta. Minä vaadin että toinen liikkuu ja pitää itsestään huolta koska teen sitä myös itse.

Ihan yhtä paljon se naisiakin karkottaa, jos väitetään ilmossa muuta kuin olet. Vai meinaatko, että jos naiset huijaa, niin itsekin voi kirjoitella itsestään ihan puutaheinää? Sillä ei mitään voita kumpikaan "huijari" koska toisia treffejä ei tule. Sitten valitetaan nirsoudesta.

Vierailija
24/31 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranterttuko kirjoitti:

Pituus185 cm, paino 92 kg, ammatti toimitusjohtaja pienessä firmassa.En ole itseäni täynnä, enkä kaipaa naista joka itsekylläinen. Ja kyllä akateeminen nainen tietty ok, tarkoitin sitä avausvuorossani, että kun pukeentuu siististi, ei älämöi kännissä, osaa jokseenkin tanssia, ja pitää tavanomaisista asioista.Niin, se jostain syystä karkoittaa ns ihka tavalliset naiset.Kysyin avoimesti ja rehdisti, että mistäs tuollaisia naisia löytää. En halua käyttää treffipalstoja, vaan kohdata heidät tai paremminkin hänet kasvotusten. Ja kyllä seksissä pärjään ihan hyvin vaikka tietty nuoremmille kolleille kestossa häviän.Se kuuluu tähän ikään. Eikä naisen pidä heti olla pilluaan tarjoamassa, mutta en siitä kieltäydykkään.Jotain kertoo, ettei nyt ihan tarvetta oo vielä sinisten pillereitten kaupoille. Eli mitä täällä ois tarjolla?

Nykyisin se seuranhaku on pitkälti netissä. Jos taas yrität muualta pokata, siinä on se vaikeus, ettet tiedä onko pokaamasi nainen vapaa vai ei. Etsiikö seuraa vai ei. Jos nyt kumminkin laitat treffi-ilmoituksen, niin laita pituutesi sentteinä (olet keskimittainen, et pitkä) ja ajanmukainen valokuvasi, ettei treffikumppani pety. Komeus on pitkälti katsojan silmissä, niin anna naisen päättää kuvasta pitääkö sinua komeana kertomatta sitä itse. Itsensä kehuminen ei koskaan toimi naisillakaan, mieluummin alakanttiin kuin yläkanttiin. Aloituksestasi sai sen käsityksen, että voi olla jostain sellaisesta kysymys, mutta sitten korjasit kuvaa. Välttämättähän ei ole johtunut sinusta nuo pakit jos ei kyse treffipalstoista, jos olet yrittänyt naisia, jotka eivät edes ole seuraa etsimässä. Tanssimassahan voi käydä muutenkin.

Vierailija
25/31 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrasmies48.5 kirjoitti:

Olen pitkä, raamikas, kalju sporttinen hieman alle viisikymppinen suomalainen mies.Hyvä ammatti, kohteliaat käytöstavat, kielitaitoinen, pukeudun siististi, otan naisen tarpeet huomioon, tanssitaitoinen, kuunteleva. Pidän matkustelemisesta yhtä lailla kuin mökillä takkatulen äärellä loikoilemisesta....mutta! Asiallista seuraa ei meinaa löytää miltään saitilta. Tarjolla on parikymppistä sugar dadya etsiviä sponsoriopiskelijoita, eronneita ja karanneita, salarakasta etsiviä jne tms. Missä ovat ikäiseni kypsät naiset joille ei ole kuntosalit vieraita, mutta että elämää on niiden ulkopuolellakin.Missä tavalliset kaupan kassat ja lappuliisat? Kun laittaa kuvan profiileihin ammatin ja harrastusten kera tulee akateemisilta naisilta vastauksia.Heitä kun en kuitenkaan huoli. Haluaisin sen tavallisen suomalaisen naisen joka tietää mitä haluaa, ja tietää miten hommat hoidetaan. Vinkkejä....

Nettitreffailustahan tuossa oli kyse. "Komea, pitkä, raamikas mies, joka pitää matkustelusta ja takkatulen ääressä loikoilemisesta" ja kaikki muukin tuossa mainittu on kliseisistä kliseisin houkutusteksti. Kerro itsestäsi jotain persoonallista äläkä yritä esittää mitään unelmamiestä. Tuollaisia tekstejä nettitreffit ovat pullollaan, mutta Suomi ei kuitenkaan ole pullollaan komeita, pitkiä ja raamikkaita unelmamiehiä. Jos etsit tavallista naista, niin sano mieluummin olevasi tavallinen ja kerro harrastuksistasi ilman noita tavallisimpia takkatulikliseitä. 

Vierailija
26/31 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herrasmies48.5 kirjoitti:

Nettitreffailustahan tuossa oli kyse. "Komea, pitkä, raamikas mies, joka pitää matkustelusta ja takkatulen ääressä loikoilemisesta" ja kaikki muukin tuossa mainittu on kliseisistä kliseisin houkutusteksti. Kerro itsestäsi jotain persoonallista äläkä yritä esittää mitään unelmamiestä. Tuollaisia tekstejä nettitreffit ovat pullollaan, mutta Suomi ei kuitenkaan ole pullollaan komeita, pitkiä ja raamikkaita unelmamiehiä. Jos etsit tavallista naista, niin sano mieluummin olevasi tavallinen ja kerro harrastuksistasi ilman noita tavallisimpia takkatulikliseitä. 

Ja lisään vielä tekstiini, että otsikon ajatus on harvinaisen typerä ja antaa sinusta erittäin huonon kuvan. Millä perusteella kenenkään naisen pitäisi tulla tarjoamaan seksiä sinulle noin vain. Nettitreffit ovat täynnä seksiä vonkaavia ja itseään komeina pitäviä ukkoja, kyllä naiset oppivat kiertämään itserakkailta vaikuttavat ilmoitukset kaukaa.

Vierailija
27/31 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lyhyt, lihava, pienimunainen ja köyhä. En edes yritä naisia. Vaan joskus käyn maksullisen luona, helppo homma.

Vierailija
28/31 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä se, mitä miehen tulee olla. Pitkä, yli 190cm. Lihaksikas, komea, fiksu ja seurallinen. Korkeasti koulutettu, varakas ja tietenkin isolla ja kestävällä varustettu. Näillä eväillä jo pärjää.

Eli et tajunnut. Mitään tuollaista ei tarvitse olla suurimmalle osalle naisista. Mutta jos annat ymmärtää olevasi tuollainen, vaikka et ole, niin silloinhan treffeille tulee naisia, jotka etsivät tuollaista miestä. Liian vaikeaa ymmärtää? 

Vierailija
29/31 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupes kyllä läikkymään muutamat kommentit! Itse olen asunut vuosia ulkomailla.Siellä, Ranska, Italia, Espanja oppi että vain itsevarmat tyypit pärjäävät naismarkkinoilla. En ymmärrä että jos on, tai sovitaan, että kuvittelee olevansa komea niin miksi sitä ei saa mainit? Silläkö sitä seuraa tai seksiä saa että sanoo olevansa ihan tavis, tekevänsä tavisduunia,Harrastavansa tavissalitreenejä, kuutelevansa Dannya jne. Hitto onneksi ulkomailla kun menee baaritiskille, tai kahvillassa istuu mielenkiintoisen naisen seuraan niin ei komeasta ulkonäöstä ja hyvästä käytöksestä nyt kyllä vittuilla. Eipä sillä. Tulipahabn näiden kommenttien jälkeen pyörähdettyä tanssilavalla.Ykköset päälle ja entistäkin ehompi itsensä tsemppaaminen. Ja kyllä daamia kaatui ihan kiitettä ästi.Onneksi on vielä niin varattuja kuin sinkkujakin jotka ymmärtävät hyvän päälle.Ja sitähän minä tarjoan. Takankin edessä.Liekki kyll' palaa muuallain kuin takassa.Ja kun olen vielä erittäin hyvä sängyssä, eli varmuuden vuoksi selvennettynä seksissä niin kyllähän noita ehdokkaita riittää,ja lisää otetaan mielellään vastaan.Taloustilanne on sen verran hyvä ettei toimitusjohtajana tarvitse koko ajan olla töissä kiinni.Työaikaa voi hyvin käyttää myös seksin harrastamiseen.

Vierailija
30/31 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rupes kyllä läikkymään muutamat kommentit! Itse olen asunut vuosia ulkomailla.Siellä, Ranska, Italia, Espanja oppi että vain itsevarmat tyypit pärjäävät naismarkkinoilla. En ymmärrä että jos on, tai sovitaan, että kuvittelee olevansa komea niin miksi sitä ei saa mainit? Silläkö sitä seuraa tai seksiä saa että sanoo olevansa ihan tavis, tekevänsä tavisduunia,Harrastavansa tavissalitreenejä, kuutelevansa Dannya jne. Hitto onneksi ulkomailla kun menee baaritiskille, tai kahvillassa istuu mielenkiintoisen naisen seuraan niin ei komeasta ulkonäöstä ja hyvästä käytöksestä nyt kyllä vittuilla. Eipä sillä. Tulipahabn näiden kommenttien jälkeen pyörähdettyä tanssilavalla.Ykköset päälle ja entistäkin ehompi itsensä tsemppaaminen. Ja kyllä daamia kaatui ihan kiitettä ästi.Onneksi on vielä niin varattuja kuin sinkkujakin jotka ymmärtävät hyvän päälle.Ja sitähän minä tarjoan. Takankin edessä.Liekki kyll' palaa muuallain kuin takassa.Ja kun olen vielä erittäin hyvä sängyssä, eli varmuuden vuoksi selvennettynä seksissä niin kyllähän noita ehdokkaita riittää,ja lisää otetaan mielellään vastaan.Taloustilanne on sen verran hyvä ettei toimitusjohtajana tarvitse koko ajan olla töissä kiinni.Työaikaa voi hyvin käyttää myös seksin harrastamiseen.

Vau, mä siis RAKASTAN sua. (Niinkuin ilmeisesti sinäkin...)

Vierailija
31/31 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, no ei kai sulla sitten ollut alun perinkään mitään syytä kysyä neuvoja, jos kerran flaksi käy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi