Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei komealle 50 v miehelle tarjota seksiä?

Herrasmies48.5
05.02.2019 |

Olen pitkä, raamikas, kalju sporttinen hieman alle viisikymppinen suomalainen mies.Hyvä ammatti, kohteliaat käytöstavat, kielitaitoinen, pukeudun siististi, otan naisen tarpeet huomioon, tanssitaitoinen, kuunteleva. Pidän matkustelemisesta yhtä lailla kuin mökillä takkatulen äärellä loikoilemisesta....mutta! Asiallista seuraa ei meinaa löytää miltään saitilta. Tarjolla on parikymppistä sugar dadya etsiviä sponsoriopiskelijoita, eronneita ja karanneita, salarakasta etsiviä jne tms. Missä ovat ikäiseni kypsät naiset joille ei ole kuntosalit vieraita, mutta että elämää on niiden ulkopuolellakin.Missä tavalliset kaupan kassat ja lappuliisat? Kun laittaa kuvan profiileihin ammatin ja harrastusten kera tulee akateemisilta naisilta vastauksia.Heitä kun en kuitenkaan huoli. Haluaisin sen tavallisen suomalaisen naisen joka tietää mitä haluaa, ja tietää miten hommat hoidetaan. Vinkkejä....

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateeminen nainen on tavallinen suomalainen hänkin. Ongelmasi on asenteessasi. Itse olen 60 ja kyllä sitä seksiä saa satunnaisesti vaikka baarista, mutta ei nyt sentään ihan tarjota. Keskustelu täytyy käydä ensin. Ihme juttu kyllä, että naisen iällä ei näytä olevan merkitystä. Treffipalstoja en ole kokeillut kun ei ole tarvetta.

Vierailija
2/31 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka vaan hanskahommia ja hiljaista mutinaa siitä kun kaikki on niin perseestä koska itselle ei kelpaa mikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselet miksei sulle TARJOTA seksiä.

Kuvaat itse itseesi komeaksi herrasmieheksi = turn off.

Sitten etsit muka kaupan kassoja ja yhtäkkiä puhutkin muka ihmissuhteista.

Joo ei jatkoon.

Vierailija
4/31 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjotaan kaikille niille, joita naiset pitävät komeina, mukavina ja kiinnostavina. Jos ei tarjota, niin voi päätellä jotain.

Vierailija
5/31 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat vähän siltä niinkuin olisit melko täynnä itseäsi, kun olet niin hämmästyttävän komea ja fiksu ja kaikin puolin ihana, että oikein ihmetyttää miksi naiset eivät tule tyrkyttäytymään. Olisikohan tällä asenteella mahdollisesti jotain tekemistä asian kanssa?

Omituiselta tuntuu myös tämä käsityksesi että 'tavallinen' suomalainen nainen ei voi olla akateeminen. Ottaen huomioon että 25–64-vuotiaista suomalaisnaisista jo yli puolella on korkean asteen koulutus, niin sanoisin mieluumminkin että tuo on juuri se 'tavallinen' nainen. Sitä paitsi, mitä hiton väliä tällä yleensä on, paitsi ehkä jos haluat naisen alhaisella koulutustasolla pönkittää omaa ylemmyydentuntoasi...

Vierailija
6/31 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarjotaan kaikille niille, joita naiset pitävät komeina, mukavina ja kiinnostavina. Jos ei tarjota, niin voi päätellä jotain.

Olen samaa mieltä. Komea, fiksu, asiansa hoitava mies saa helposti seuraa, joten....

Vierailija
7/31 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavallinen suomalainen nainen. Tavallisen kokoinen, luultavasti tavallisen näköinen, itseäni en ala arvioimaan, tavallista elämää elävä. Olen laiskahkosti ”etsinyt” vastaava miestä, mutta eipä ole näkynyt, omituisia yksilöitä senkin edestä. Se mikä ikäisiäni miehiä näyttää pelottavan, ehkä karkoittavankin, on voimakkaat seksihaluni ja tarpeeni. En kerro tästä ensimmäiseksi, en edes ensimmäisillä kahveilla, mutta otan kuitenkin esiin jos suinkin vaikuttaa siltä, että molemmat ovat kiinnostuneita. Haluan tietää miehen asenteen seksiin ennen kuin homma etenee, sillä en missään nimessä halua ihastua esim jo ikänsä puolesta kykenettömään, tai jo mielenkiintonsa hukanneeseen. Olisitko sinä ap em kaltainen mies? N48

Vierailija
8/31 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ikäisesii naiset haluaa seksiä ja paljon ja tietävät että samanikäisillö miehillä paljon ongelmia erektion kanssa. Ei semmoista jaksa

Vierailija
9/31 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisitko sinä ap em kaltainen mies? N48

Kumppani ei varmaan tykkäisi jos pelehtisin naisten kanssa.

-ap

Vierailija
10/31 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tavallinen suomalainen nainen. Tavallisen kokoinen, luultavasti tavallisen näköinen, itseäni en ala arvioimaan, tavallista elämää elävä. Olen laiskahkosti ”etsinyt” vastaava miestä, mutta eipä ole näkynyt, omituisia yksilöitä senkin edestä. Se mikä ikäisiäni miehiä näyttää pelottavan, ehkä karkoittavankin, on voimakkaat seksihaluni ja tarpeeni. En kerro tästä ensimmäiseksi, en edes ensimmäisillä kahveilla, mutta otan kuitenkin esiin jos suinkin vaikuttaa siltä, että molemmat ovat kiinnostuneita. Haluan tietää miehen asenteen seksiin ennen kuin homma etenee, sillä en missään nimessä halua ihastua esim jo ikänsä puolesta kykenettömään, tai jo mielenkiintonsa hukanneeseen. Olisitko sinä ap em kaltainen mies? N48

Minä kyllä haluaisin, olen 41v mies. Pidettäisiinkö yhteyttä.

Vierailija
11/31 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkas pitkä olet? Ja mitä tarkoitat hyvällä ammatilla? Kuvauksessa on useita juttuja, joissa usein tulee pettymyksiä. Tuo pituus esimerkiksi, monet miehet sanovat olevansa pitkä, vaikka ovat lyhyitä tai keskimittaisia. Sporttisen ja raamikkaan miehen sijasta paikalle ilmaantuu reilusti ylipainoinen penkkiurheilija. Ei kannata liioitella omia ominaisuuksiaan, vaan kertoa enemmänkin alakanttiin, koska tavatessa tullut pettymys johtaa siihen, ettei tule toisia treffejä. Pituus totuudenmukaisesti ja kuvan pitää olla tuore. Jos oikeasti olet yli 190 cm, treenattu ja hyvässä ammatissa, niin sitten varmaan jokin käytöksessä vikana, mitä naiset vieroksuvat.

Vierailija
12/31 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä se, mitä miehen tulee olla. Pitkä, yli 190cm. Lihaksikas, komea, fiksu ja seurallinen. Korkeasti koulutettu, varakas ja tietenkin isolla ja kestävällä varustettu. Näillä eväillä jo pärjää.

Vierailija
13/31 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itserakkaus ei kiehdo. Ei myöskään ajatus, että naisten kuuluu tulla TARJOAMAAN seksiä. Ovelleko pitäisi oikein tulla? Vai riittääkö jos ekassa viestissä tarjoaa? Millaista seksiä ap:llä mahtaisi olla sitten tarjota naisille?

Irtoseksiä ilmeisesti kaipaa kun etsii naista, "joka tietää, miten hommat hoidetaan". Toivottavasti se sitten ilmenee ilmoituksestakin eikä ole mitään bullshittiä suhteesta tai turhaa lirkuttelua. Ennen kaikkea kannattaisi kertoa, mitä ja millaista on naiselle tarjolla. Joku 3 minuutin jyystö minimunalla esim. saa aika harvan naisen laittamaan viestiä, että nähdäänkö jo tänään.

Kiinnostaisi myös jonkun ulkopuolisen arvio tuosta komeudesta ja herrasmiesmäisyydestä.

Jotain (aika paljonkin) tuossa ap:n viestissä oli, mikä sai karvat pystyyn. Ei siis hyvällä tavalla.

Vierailija
14/31 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ravitse olla mitenkään erityisen pitkä ja komea, riittää, että on isompi kuin minä (166/67) ja komeus on täysin katsojasta kiinni. Kemiaa taas on oltava ja paljon, sellaista himoa ettei tarvitse kuin vilkaista toista, tai kuulla ääni, niin on valmis samantien. En halua tiivistä parisuhdetta, oikeastaan en parisuhdetta ollenkaan vaan kahden aikuisen välisen suhteen, jossa sovitaan sellaiset pelisäännöt jotka kumpikin hyväksyy. N48

Sinä 41v, missä asut ja mitä sinulla on ”tarjota”? Ap taisi häipyä, tai olla keksitty hahmo.

Vierailija
15/31 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelä Savo ja 174/L. Yhdessä voimme keksiä/sopia mitä teemme.

Vierailija
16/31 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on.

Vierailija
17/31 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supliikkimies saa aina. Jos ei yritä liikaa. Ulkoiset avut tai ammatitkaan ei tee autuaaksi, käytöksellä voi vaikuttaa. Ja krantut runkkaa. Sit sellainen pointti että varsin useat reidet avautuu vasta pidemmän tuttavuuden jälkeen.

Vierailija
18/31 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kyllä. Olishan se kivaa, jos sellaista löytyisi. M41.

Vierailija
19/31 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus185 cm, paino 92 kg, ammatti toimitusjohtaja pienessä firmassa.En ole itseäni täynnä, enkä kaipaa naista joka itsekylläinen. Ja kyllä akateeminen nainen tietty ok, tarkoitin sitä avausvuorossani, että kun pukeentuu siististi, ei älämöi kännissä, osaa jokseenkin tanssia, ja pitää tavanomaisista asioista.Niin, se jostain syystä karkoittaa ns ihka tavalliset naiset.Kysyin avoimesti ja rehdisti, että mistäs tuollaisia naisia löytää. En halua käyttää treffipalstoja, vaan kohdata heidät tai paremminkin hänet kasvotusten. Ja kyllä seksissä pärjään ihan hyvin vaikka tietty nuoremmille kolleille kestossa häviän.Se kuuluu tähän ikään. Eikä naisen pidä heti olla pilluaan tarjoamassa, mutta en siitä kieltäydykkään.Jotain kertoo, ettei nyt ihan tarvetta oo vielä sinisten pillereitten kaupoille. Eli mitä täällä ois tarjolla?

Vierailija
20/31 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan tuolla oli ainakin yksi,etkö kiinnostunut?