Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"tuleeko nämä kaikki juomat omaan käyttöön?" Alkon kanssa kyseli tänään.

Vierailija
05.02.2019 |

Ostin siis litran vodkaa, kolme pulloa viiniä, skumpan ja puolen litran viskin.

Menin pikkasen hämilleni siinä kassalla. Enkai mä nyt näitä kaikkea yksin juo?! mietin jo... sitten tajusin, että mulla on teini mukana, että varmaan siksi kyselee. Juu, juu, omaan käyttöön on ja tulipa muuten juoppo fiilis hetkessä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele ne kunnon lastit mitä haetaan baltian maista. Pitäisikö olla tyytyväinen vai järkyttynyt kun reilusti suurin osa niistä on omaan käyttöön?

Vierailija
2/9 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttäreltä on kysytty paperit kun ollaan yhdessä haettu viinipullo. Siis minä asioin kassalla. Tytär oli silloin 19v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän harrastaa oheismyyntiä, eli ajatteli jos haluat ostaa lahjapakkauksen?

Vierailija
4/9 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kyselyt taitaa, mennä aina vähän miten tilanteen ja edellisten tilanteiden mukaan.

Eli jos ko. alkossa on ollut useita tapauksia, joissa on epäilty alaikäisille alkoholin hakua on myymäläpäälikkö saattanut laittaa linjan, että kaikilta kysytään, joilla on teini mukana.

Vierailija
5/9 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä kyselyt taitaa, mennä aina vähän miten tilanteen ja edellisten tilanteiden mukaan.

Eli jos ko. alkossa on ollut useita tapauksia, joissa on epäilty alaikäisille alkoholin hakua on myymäläpäälikkö saattanut laittaa linjan, että kaikilta kysytään, joilla on teini mukana.

Heh, varmasti siinä kukaan vanhempi tunnustaisi, et joo, teinille ostan. 😄

Vierailija
6/9 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä hullua. Parempi siis jättää teinit alkon ulkopuolelle riittävän kauas kassoista Alkoreissun ajaksi? Oon kyllä ostanut viinipullon niin, että teini on ollut mukana. Mitään ei ole kyselty. Olen 45v. naisihminen. Näytän ehkä viattomalta? Eipä tulisi mieleenikään ostaa alkoa alaikäisille! Kaikista vähiten omilleni.

Vierailija
7/9 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, varmasti siinä kukaan vanhempi tunnustaisi, et joo, teinille ostan. 😄

Ja milläköhän myyjä saa selville, että teineille ostetaan viinaa? Tuskin ne teiniasiakkaat mukaan tulee, ulkona odottavat nurkan takana. Täytyisi olla isompi ja toistuvampi keissi, että myymälä saisi tekijät kiinni. Nää on vaikeita juttuja, mutta toivottavasti vaikka ulkopuoliset käräyttää poliisille, jos havaitsee jotain välitystoimintaa.

Vierailija
8/9 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ittellä oli tuo 5-vuotias mukana viimeksi ja sanoin kassalle, että tulin hakemaan tytölle synttärilahjaa. Ei sanonut kassa siihen mitään :D

Vierailija
9/9 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa perustaa firma (vaikka sitten toiminimi) ja firmalle yritysasiakastili. Loppuu kysely ja voi viihdytätä itseään laittamalla "tet-harjoittelijan", Jonne 15v noutamaan maksetun tilauksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän