Mitähän tapahtuisi jos kertoisin kuumasta lemmenyöstä erään julkkiksen kanssa?
Kysehän ei olisi mistään kunnianloukkauksesta, sillä minulla on vain pelkkää hyvää sanottavaa ja kehuttavaa naisesta. Mutta voiko tuollaisesta saada jonkun syytteen?
Kommentit (23)
Jos et ole allekirjoittanut vaitiolosopimusta niin saat kehuskella vapaasti. Sinua ei kuitenkaan 1. uskottaisi. 2. Sinua pidettäisiin kerskailevana sikana. 3. Sinua pidettäisiin Kiss and tell -pyrkyrinä. 4. Et saa ainakaan toista kertaa. Ei siis kannata.
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole allekirjoittanut vaitiolosopimusta niin saat kehuskella vapaasti. Sinua ei kuitenkaan 1. uskottaisi. 2. Sinua pidettäisiin kerskailevana sikana. 3. Sinua pidettäisiin Kiss and tell -pyrkyrinä. 4. Et saa ainakaan toista kertaa. Ei siis kannata.
Tämä kuulostaa vakuuttavalta vastaukselta.
Ap
Ei mitään, koska ei sitä kukaan uskoisi. Minäkin voisin kertoa teille ihania yksityiskohtia Tyra Banksista, kun törmäsin häneen eräänä yönä Los Angelesissa.
Kukaan ei uskoisi sinua, vaan me nauraisimme sinulle ja me ilkkuisimme sinua.
Kuka tämä nainen on? Sieppi? Kaija Koo?
Eli parempi kun jätän kertomatta, koska minua ei uskottaisi ja siksi toisekseen en halua aiheuttaa naiselle harmia. Mutta oli kyllä mahtava yö, voi veljet!
Ap
Yleensä noi paljasteluja tehneet on jääneet roikkumaan lehtiin suht surkeiksi B-luokan tyrkkyjulkkiksiksi, että jos mitenkään voit estää itsellesi tämän kohtalon, niin tee niin. Eli nauti kokemuksesta ja pidä se ihan itselläsi. Tämä on vinkki siis.
Vierailija kirjoitti:
Eli parempi kun jätän kertomatta, koska minua ei uskottaisi ja siksi toisekseen en halua aiheuttaa naiselle harmia. Mutta oli kyllä mahtava yö, voi veljet!
Ap
No makkaratehtaan Merviä on kyllä kehuneet muutkin.
Herrasmiehet pitävät nämä asiat ihan omana tietonaan.
Kyseessä joku silikonibimbo jonka kumiulokkeita ap on kiihottuneena puristellut. Yök.
Jos haluat uudeksi Martina Aitolehdeksi tai Susan Ruususeksi, niin siitä vaan kokeilemaan. Seiska varmaan tarttuu uutiseesi, mikäli julkkis on oikeasti kovan luokan nimi.
Minullakin on kerrottavaa dirty harrystä. voin kertoa että magnum jäi kakkoseksi hänen miehuudelleen, se yö oli tahmainen ja mankassa soi barry white.
Ootko menny panemaan Jenni Vartiaista? wttu.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin voisi saada, tai en usko, että se menisi ainakaan läpi.
Iik. Kerro vaikka äitilles, meidät voisit kuitenkin säästää. Et sinä eikä panosi kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut Jenni.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut Jenni.
ap
Vaan Mervi.
ap
Mun naapurissa käynyt yksi julkkismies monta vuotta. Hyvin on salassa pysynyt.
Tuskin voisi saada, tai en usko, että se menisi ainakaan läpi.