Seksillä työpaikka
Oletko koskaan varmistanut työpaikkaa seksillä? Kysely koskee sekä naisia, että miehiä.
Kommentit (21)
Seksistä puhuminen on vaikuttanut, ei sitten toteutunut käytännössä, kun otinkin tiukan linjan ettei seksiä heru. Onneksi pomokin vaihtui melkein heti.
Ei ollut elämäni parhaita hetkiä, mutta onnistuin nielemään kaiken, pisaraakaan ei pudonnut.
M42
On puhuttu, mutta siihen jäi sen paikan haku N32
15 vuotta sitten kävi omalla kohdallani niin, että hain assistentin paikkaa. Tuleva esimies oli yksin haastattelemassa ja oli jo aluksi epäilyttävän innokas, tuli viereen ja alkoi kosketella. Sitten hän kaivoi hyllystä likööripullo ja tarjosi "hömpsyä", jotta en niin jännittäisi. Viimeinen niitti oli se, kun huomasin sivupöydällä seksilehden. Onneksi pääsin lopulta lähtemään sillä verukkeella, että lapset pitää hakea tarhasta (olin 19v!). Onneksi ei äijällä leikannut.
Olen seksillä saanut hyvän työpaikan🙏
Olen naispuolisen K-kauppiaan mies! Suhde ei toki alkanut pelkästään seksin takia!
Mekin olemme yrittäjäpariskunta :)
Olen mies enkä ole koskaan sotkenut töitä ja nautintoa.
Pari työpaikkaa aikanaan menetin, kun en tahallani "ymmärtänyt" antamisen merkitystä. Esitin vain vähän tyhmää viatonta. Nykypäivänä taitaa olla äärimmäisen harvinaista, koska seuraukset somen kautta voivat olla työnantajalle rajut.
Työpaikkojen haussa en ole tähän koskaan törmännyt, mutta viitisen vuotta sitten, kun etsin vuokra-asuntoa nuorena naisena, tarjouksia tuli aivan järkyttävän paljon vaikka en ole mikään kaunotar. Toivottavasti @metoo on siistinyt tapoja.
Meille tulee 2-3 kesäduunaria ja vähintään yksi heistä pääsee töihin reittä pitkin. Mutta tuikitärkeää on että nainen tekee kaikki aloitteet. Silloin hän ei voi syyttää ketään mistään.
Lasketaanko se, että vaimoni antaa pomonsa nussia häntä silloin tällöin toimistossa, ja aina kun ovat yhteisellä duunimatkalla?
Meetoooo aikana kun joku pomo ehdottaisi seksiä, se firma olisi somedraamassa iltasanomissa jo tunnin päästä.
Naisen työpaikka on koti ja työ lastenhoito, joten eukkoni ainakin sai työpaikan antamalla mulle ja pamahtamalla paksuksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos pomo onkin puuma?
Saa siinä todistella! "Kun naispomoni repi paidan ja kalsarit päältä niin mitään en voinut". Ainakin kokoeroa tarvii olla.
Joku ruotsalainen poliitikko ehdotti seksitaukoja työpaikoille. Se ei selvinnyt kenen kanssa sekstailtaisiin. Seksihän sinänsä toisi monia positiivisia vaikutuksia työhön liittyen. Ei taida onnistua Suomessa!
Vierailija kirjoitti:
Joku ruotsalainen poliitikko ehdotti seksitaukoja työpaikoille. Se ei selvinnyt kenen kanssa sekstailtaisiin. Seksihän sinänsä toisi monia positiivisia vaikutuksia työhön liittyen. Ei taida onnistua Suomessa!
Suomessa on pikkujoulut juuri tätä varten.
Varmaksi vaikea sanoa, mutta onhan se vaikuttanut! M42