Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Outo uni viime yönä, joka on vaivannut koko päivän

Vierailija
05.02.2019 |

Osaako joku tulkita onko tämä jokin enneuni/etiäinen vai ainoastaan pelkkä uni jota ei kannattaisi edes miettiä? Eli siis ensin näin unta jossa oli maanjäristys tai jokin vastaava mikä sai kerrostalon sortumaan ja olin siis siinä unessakin unessa ja sitten vaan sänky kääntyi pääpuolen kautta ympäri ja uni loppui tähän. En kuitenkaan ainakaan muista että olisin herännyt eli ehkä uni vaan vaihtui tms. Myöhemmin yöllä näin unta, jossa näin aiemmin tapailemani miehen (olemme nyt taas pitkästä aikaa pitäneet yhteyttä ihan oikeassakin elämässä) ja jotain säpinää siinä jo oli, kun tämä mies sanoi ettei voi ajatellakaan mun kanssa mitään kertapanoa/suhdetta kummempaa koska olen liian lihava hänen makuunsa.

Tämä koko unikokonaisuus nyt jotenkin oli ihan superouto (ja varsinkin kun yleensä en edes muista uniani(, mutta nämä kumpikin oli aamulla ihan kristallinkirkkaina mielessä. Olenko nyt sekoamassa vai onko ihan normaalia vaikka tosi oudolta tuntuukin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla läski?

Vierailija
2/8 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olet lihava.

En osaa tulkita unia yhtään.

Katastrofi, kelpaamattomuus. Mies.

Mitä itse päättelet tuosta?

Unet ovat heijastumista haaveista ja peloista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin olet lihava.

En osaa tulkita unia yhtään.

Katastrofi, kelpaamattomuus. Mies.

Mitä itse päättelet tuosta?

Unet ovat heijastumista haaveista ja peloista.

No itseasiassa olen kyllä lihonut hieman muutaman kuukauden aikana ja valitettavasti sitä extraa oli jo ennestään. Nyt jälkeenpäin ajateltuna tuo tapailu oli silloin aikanaan jotenkin raskassoutuista ja nimenomaan miehen etäisyyden takia joten tietenkin jonkin sortin kelpaamattomuuttakin tässä on tullut koettua, mutta en ikinä aiemmin ole ajatellut sen johtuvan ylipainosta/ulkonäöstäni.

Jotenkin tänään on kyllä tullut fiilis, että josko tämä mies sitten kuitenkin pitää mua vain "salapanoksi" sopivana eikä oikeasti edes halua liikkua kanssani julkisesti. En tiedä, ihan olen jotenkin pyörällä päästä. Voisiko oikeasti olla, että itse olen kokoajan tiennyt mistä kiikastaa mutta nyt vasta sen tajusi? Lisäksi on jotenkin outoa jatkossa olla miehen kanssa yhteyksissä kun eihän hän ole oikeasti tehnyt mitään "pahaa" mutta silti mua nyt v*tuttaa ja harmittaa. 

Vierailija
4/8 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unet tulee alitajunnasta. Siksi niissä usein purkautuu asiat, jotka vaivaavat joko tietoisesti tai tiedostamattomasti päivällä.

Omien kokemusteni perusteella skippaan jokaisen miehen, josta alan nähdä painajaisia. Viimeisin mies, joka sai aikaan useiden painajaisten sarjan osoittautui narkomaaniksi- eikä siinä vielä kaikki, hänellä oli myös diagnosoitu persoonallisuushäiriö. Ihan työelämässä oli ja salasi käytön lähipiiriltäänkin. Jostain ne unet aina kertoo.

Vierailija
5/8 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäät olevasi niin lihava että talot sortuu alta

Vierailija
6/8 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unissa talo kuvaa ihmistä itseään. Mieti millainen se talo oli, miltä näytti, mikä tunnelma. Kertooko se sinusta jotain? Missä kohtaa taloa olit?

Onko joku aiheuttanut tai aiheuttaako ”sortumisesi”? Onko maailmasi mennyt tai meneekö ympäri ja uusiksi. Ehkä?

Vierailija
7/8 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unet tulee alitajunnasta. Siksi niissä usein purkautuu asiat, jotka vaivaavat joko tietoisesti tai tiedostamattomasti päivällä.

Omien kokemusteni perusteella skippaan jokaisen miehen, josta alan nähdä painajaisia. Viimeisin mies, joka sai aikaan useiden painajaisten sarjan osoittautui narkomaaniksi- eikä siinä vielä kaikki, hänellä oli myös diagnosoitu persoonallisuushäiriö. Ihan työelämässä oli ja salasi käytön lähipiiriltäänkin. Jostain ne unet aina kertoo.

Hui kamala. Ehkä just tällaiset unet jotka muistaa ihan täydellisen selkeästi herättyään kannattaa ja pitää ottaa vakavasti. Jotenkin vaan harmittaa, että tämmöinenkö tämä tapailu ja mies sitten olikin, mutta toisaalta jos nyt katsoo uusin/avoimin silmin niin ehken tuo uni ei ihan pielessä ollutkaan. Täytynee nyt hetki sitten seurata tapailu kehittymistä aiempaa kriittisemmin vaikka toisaalta tuntuu siltä, että siinä tapauksessa olisi viisainta heittää vaan pyyhe kehään ja antaa olla. Menee vähän maku koko hommasta jos on kokoajan varuillaan ja odottaa pahinta.

Vierailija
8/8 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talo olet sinä. Ehkä pelkäät pettymistä tai sortumista ja alitajuisesti jo varaudut, vaikka oikeast voisit vain elää päivä kerrallaan, jopa tämän miehen suhteen.