Näkyykö ihastuminen miehestä ulospäin, jos ei tunneta hyvin?
Näkyykö miehestä ihastuminen ulospäin, jos ei tunneta hyvin? Miten käyttäytyy, esim. työpaikalla jos näkee ihastuksen kohteen?
Kommentit (22)
Näkee. Ihastun toisaalta lähes kaikkiin naisiin, jotense ei sinänsä tarkoita mitään. Panen kuitenkin harkiten.
Antakaa niitten miesten tehdä rauhassa töitään, eikö työpaikoilla saa olla ahdistelulta rauhassa?!?
No eiköhän se mies pakostakin vilkuile aina vähän väliä.
Eikö täällä ole jo monta kertaa sanottu, me miehet kyllä isketään kiinni, JOS kiinnostaa
Vierailija kirjoitti:
Näkee. Ihastun toisaalta lähes kaikkiin naisiin, jotense ei sinänsä tarkoita mitään. Panen kuitenkin harkiten.
Pihtari. Toivottavasti et tule mun tiimiin.
Vilkuilee, jäätyy tuijottamaan suu auki, hämmentyy niin ettei tahdo saada sanaa suusta erityisesti silloin kun ihastus tupsahtaa yhtäkkiä paikalle, ei uskalla katsoa päin vaan tuijottelee seiniin jne.
Miehistä ihastumisen huomaa kyllä helposti.
Näkyy useinkin. Jotkut tosin kuvittelevat, että mies olisi kiinnostunut, vaikkei ole. Joillakin voi sairaudesta johtuen nähdä hallusinaatioita. Esim. epilepsia. Eli täytyy ekaksi miettiä onko itse kuvitellutkin kaiken.
Näkyy ja selvästi. Ainakin minä huomaan minuun ihastuneet hyvin selkeästi. Koskaan ei tule treffikutsu yllätyksenä.
Itse vilkuilen naista jatkuvasti. Ja jos nainen katsoo minua, niin käännän pään samantien pois. Muuten ihastumista ei minusta kai voi päätellä.
Vierailija kirjoitti:
Näkyy ja selvästi. Ainakin minä huomaan minuun ihastuneet hyvin selkeästi. Koskaan ei tule treffikutsu yllätyksenä.
Voitko kertoa mistä huomaat ihastuksen?
Miehistä ei ota selvää erkkikään 😳
Oon ihan sanaton, kädetön ja jalaton lausumaan yhtään mitään siitä, miten miehen ihastuminen näkyy. Katse = kuvittelen Katse = katsoo kaikkia Katse= pitää mua outona Katse = ??? Katse = EN TIEDÄ!
Vierailija kirjoitti:
Miehistä ei ota selvää erkkikään 😳
Oon ihan sanaton, kädetön ja jalaton lausumaan yhtään mitään siitä, miten miehen ihastuminen näkyy. Katse = kuvittelen Katse = katsoo kaikkia Katse= pitää mua outona Katse = ??? Katse = EN TIEDÄ!
Heh, näinhän se on.
Toisaalta - miehillä on ihmeellinen kyky ignoorata epäkiinnostava nainen. Mies näkee (ilmeisesti) jo kymmenien metrien päästä, onko nainen kiinnostava vai ei. Joten jos mies katsoo sinua, luultavasti
a) hän on kiinnostunut;
b) hän katsoo kaikkia.
Tarkoittaako pitkä tuijotus kiinnostusta?
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaako pitkä tuijotus kiinnostusta?
Tämä kiinnostaa minuakin. Voiko mies tuijotella naista todella pitkään silmiin, pitkästi yli normaalin kiusallisuusrajan, ellei hän ole naisesta lainkaan kiinnostunut?
Itsestäni ei näy mitenkään.