Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä pitäisi ajatella tapaamastani miehestä?

Vierailija
05.02.2019 |

Heippa!

Olen vähäsen ihastunut mieheen jonka tapasin koulutuksessa. Ovelasti käytin tilaisuuden hyväksi ja pyysin "oppaaksi" erääseen juttuun ;) Olemme sittemmin tavanneet muutaman kerran, käyneet yhdessä tapahtumissa :)

Kun hiljattain utelin miten hän on vieläkin sinkku, mies sanoo ihan pokkana etteivät naiset ole hänestä kiinnostuneita. Ei kuulemma ole seurustellut, vaikka ikää on pian 40.

Mies on todella fiksu, hauska, ja osaa keskustella monipuolisesti eri aiheista. Mutta on myös kiva ja reilu, eikä todellakaan mikään kynnysmatto. Kavereissa on ties mitä julkimoa, missiä & mallia...mutta on myös sellaisia yksinäisen oloisia ihmisiä joita mies arvostaa yhtä lailla kuin niitä "suosittuja" ihmisiä (minulle tuhatkertaisesti tärkeämpää kuin ne kuuluisat ystävät).

Tasoteoreetikoille: ei ole sitä laatikkopää-jykeväleuka-tyyppiä ollenkaan vaan hoikka ja ketterä :D

Miten voi siis olla ikisinkku, ja voiko ihan oikeasti luulla ettei muka kiinnostusta ole? Ei ehditty ekalla reissulla kun noutamaan kaupasta pikaevästä kun teki mieli huomauttaa kassatytölle ettei makuuhuonekatseet kuulu asiakaspalvelutyöhön. Ihan häpeämätöntä flirttiä ja työkaveri pidättelee kikattelua vieressä...vaikea kuvitella ettei mies oikeasti tajuaisi? Pari muutakin naista ihan selkeästi katseli "sillä silmällä" ja mies vain hymyili kohteliaasti takaisin.

Huijataanko minua nyt???

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ainakaan kuulosta miltään kaappipleijeriltä. Sellaisiakin nimittäin on, pelaavat tuolla "ei musta naiset tykkää"-taktiikalla.

Ei siinä auta ap kuin olla aloitteellinen. Jos mies on kaappihomppeli, aseksuaali tai joku vastaava niin eiköhän se selviä matkan varrella.

Kerropa lisää, epäilen että minun voitaisiin kuvitella olevan kaappipleijeri, vaikka se on ihan totta, että ei minusta naiset tykkää. Kyse on juuri siitä, että jos tykkäisivät, niin kai nyt sen tietäisin?

Vierailija
22/28 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon kuvauksen perusteella on oikeasti miljoona vaihtoehtoa.

Voi olla ettei tykkää naisista ollenkaan.

Voi olla demiseksuaali tms.

Voi olla äärettömän nirso tai haluta jotain erikoista johon ei törmää usein.

Mies joka selvästikin saisi helposti naisen mutta ei ole seurustellut tuohon ikään mennessä on aika harvinainen tapaus kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko suomalainen mies?

Vierailija
24/28 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan tietää missä sijaitsee ruokakauppa jossa ikisinkkumiehiin reagoidaan tuolla tavalla?

Muutan heti sinne paikkakunnalle.

Vierailija
25/28 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, miten ne kassatytöt heittää katsetta ja flirttailee jos pitävät miestä kuumana? Itsellä olisi kyllä tuskan takana ymmärtää varmaksi oliko hymy ja kommentti flirttiä asiakaspalvelussa vai onko ko. neiti vain iloinen ja keskimääräistä asiakaspalveluhenkisempi.

Minäkään en ole tiennyt, ennenkuin alettiin käymään miehen kanssa välillä "erikseen" kassalla - vierekkäisillä, tai peräkkäin jonottaen. On muuten eroa, ei voi olla huomaamatta mikä on kohteliaisuushymy ja mikä on hämillisyyshymy. Joskus sanatkin takkuavat ja hermostunut naurahdus.

En minä naisena naisilta sellaista saa, mutta mies useimmiten saa. Jos mies menee edellä, voi olla etten saa edes tervehdystä kun myyjän huomio on vielä edellisessä asiakkaassa.

- ei ole tieteellinen koe tämä tai tahallinen kiusanteko myyjiä kohtaan, vaan eri tileiltä maksetut ostokset kätevämpi hoitaa peräkkäin -

Vierailija
26/28 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panomiehet harvemmin seurustelee. Taitaa tämäkin yksilö kusettaa ap:ta oikein huolella.

Vierailija
27/28 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tietty olla "kevytsuhteessa" mutta haluaa pitää kiinni nuhteettomasta maineesta.

Mutta on sekin mahdollista että toivoo jotain harvinaisempaa.

Tässä esimerkki: itä jos vaikka on seksuaalisesti submissiivinen?

Suurimmalle osalle naisista käy että vaihdellaan rooleja. Aika suuri osa hyväksyy jos mies haluaa viedä muttei olla vietävänä. Kuinka monelle käy jos mies haluaa olla aina vietävänä?

Nolla käyttä nousi.

Tai sitten haluaa jotain harvinaista. Tai on meganirso. Nämä taidettin jo mainitakin.

Vierailija
28/28 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika! :D

>Olin juuri aikeissa kirjoittaa tuon klassikon.