Mitä pitäisi ajatella tapaamastani miehestä?
Heippa!
Olen vähäsen ihastunut mieheen jonka tapasin koulutuksessa. Ovelasti käytin tilaisuuden hyväksi ja pyysin "oppaaksi" erääseen juttuun ;) Olemme sittemmin tavanneet muutaman kerran, käyneet yhdessä tapahtumissa :)
Kun hiljattain utelin miten hän on vieläkin sinkku, mies sanoo ihan pokkana etteivät naiset ole hänestä kiinnostuneita. Ei kuulemma ole seurustellut, vaikka ikää on pian 40.
Mies on todella fiksu, hauska, ja osaa keskustella monipuolisesti eri aiheista. Mutta on myös kiva ja reilu, eikä todellakaan mikään kynnysmatto. Kavereissa on ties mitä julkimoa, missiä & mallia...mutta on myös sellaisia yksinäisen oloisia ihmisiä joita mies arvostaa yhtä lailla kuin niitä "suosittuja" ihmisiä (minulle tuhatkertaisesti tärkeämpää kuin ne kuuluisat ystävät).
Tasoteoreetikoille: ei ole sitä laatikkopää-jykeväleuka-tyyppiä ollenkaan vaan hoikka ja ketterä :D
Miten voi siis olla ikisinkku, ja voiko ihan oikeasti luulla ettei muka kiinnostusta ole? Ei ehditty ekalla reissulla kun noutamaan kaupasta pikaevästä kun teki mieli huomauttaa kassatytölle ettei makuuhuonekatseet kuulu asiakaspalvelutyöhön. Ihan häpeämätöntä flirttiä ja työkaveri pidättelee kikattelua vieressä...vaikea kuvitella ettei mies oikeasti tajuaisi? Pari muutakin naista ihan selkeästi katseli "sillä silmällä" ja mies vain hymyili kohteliaasti takaisin.
Huijataanko minua nyt???
Kommentit (28)
Varmaan nyt jätät miehen koska siinä täytyy olla jotain vikaa ja niin ne kaikki muutkin naiset on tehneet.
Helposti voi olla. Ei kaikkia miehiä kiinnosta parisuhteet ja seurustelut
Jotkut miehet ei tajua.
Multa kysyttiin ehkä kuukausi sitten että nainen pyysi tuttua miestä luontoretkelle, että olikohan sillä taka-ajatuksia.
No mitä toope luulet, sun KERRAN tapaama mimmi pyytää sua kahdestaan nuotiokahveille...että olisko sillä nyt jotain mielessä? :D
Ei saa mollata meitä ikisinkkumiehiä :/
Minäkin tajusin 1. treffieni olevan treffit vasta siinä vaiheessa kun nainen ilmoitti tuskastuneena että voitaisiinko me nyt vihdoin suudella :D
Olin kolmekymppinen silloin...
Mun mies oli samanlainen tapaus. Syy on varmaan se että asui korvessa siinä osassa Suomea missä poikamiehiä paljon. Mä näin heti että tuo on mainio catch joka ei itse sitä edes tajua.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies oli samanlainen tapaus. Syy on varmaan se että asui korvessa siinä osassa Suomea missä poikamiehiä paljon. Mä näin heti että tuo on mainio catch joka ei itse sitä edes tajua.
Komppia tälle.
Jos vaikka on jäänyt nuorempana pelissä sivuun, niin oikeasti itseluottamus saattaa olla maassa.
Voi tietty olla niinkin ettei tyyppiä oikeasti kiinnosta seurustelu, tai naiset ylipäätään. Mutta eipä tuo selviä kuin tutustumalla.
No, miten ne kassatytöt heittää katsetta ja flirttailee jos pitävät miestä kuumana? Itsellä olisi kyllä tuskan takana ymmärtää varmaksi oliko hymy ja kommentti flirttiä asiakaspalvelussa vai onko ko. neiti vain iloinen ja keskimääräistä asiakaspalveluhenkisempi.
4- kymppiset naisettomat miehiet näyttävät nykyään tältä:
...Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet ei tajua.
Multa kysyttiin ehkä kuukausi sitten että nainen pyysi tuttua miestä luontoretkelle, että olikohan sillä taka-ajatuksia.
No mitä toope luulet, sun KERRAN tapaama mimmi pyytää sua kahdestaan nuotiokahveille...että olisko sillä nyt jotain mielessä? :D
Sellainen mies ilmoittautuu. Olen saanut baarissa jopa palautetta asiasta kun neidillä vähän promillet nousi.
Enkä ole ikisinkku, vaimoni kyllästyi ja otti ohjat käsiinsä, ainakaan minun vieraissakäynti ei ole ihan kärkipäässä parisuhteemme ongelmissa.
Vierailija kirjoitti:
No, miten ne kassatytöt heittää katsetta ja flirttailee jos pitävät miestä kuumana? Itsellä olisi kyllä tuskan takana ymmärtää varmaksi oliko hymy ja kommentti flirttiä asiakaspalvelussa vai onko ko. neiti vain iloinen ja keskimääräistä asiakaspalveluhenkisempi.
No voihan sen väärinkin ymmärtää.
Jospa neidillä oli jäänyt ruokis väliin kun järsi silmälaseja samalla kun vilkuili silleen kivasti virnuillen olkansa taakse... Ergonomiaa ei kait ehditty työntekijöille opettamaan kun työasento oli selkä kaarella tiskiin nojaten että se peffa tulee varmasti esiin :D
Tämä on aika lähellä sitä "asiakaspalveluhenkisyyttä":
https://thumbs.dreamstime.com/z/sexy-secretary-glasses-hand-undresses-office-flirt-desire-office-provocation-sexy-secretary-glasses-undress-118636187.jpg
Mitä sanoisit!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa neidillä oli jäänyt ruokis väliin kun järsi silmälaseja samalla kun vilkuili silleen kivasti virnuillen olkansa taakse... Ergonomiaa ei kait ehditty työntekijöille opettamaan kun työasento oli selkä kaarella tiskiin nojaten että se peffa tulee varmasti esiin :D
https://thumbs.dreamstime.com/z/sexy-secretary-glasses-hand-undresses-office-flirt-desire-office-provocation-sexy-secretary-glasses-undress-118636187.jpg
Mitä sanoisit!?
Oletko Ap? Tuollainen ei jäisi epäselväksi kuin ehkä sillä tasolla, että olenko sittenkin piilokamerassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sanoisit!?
Heh. En nyt tuon perusteella sanoisi mitään. Lähikaupassa tuo on melko normi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sanoisit!?
No höh miksei toimi linkki :/
Siis näin. Lisää selkä kaarella peffa pystyssä tiskiin nojailu, olan yli katseleminen ja hiusten heilauttelu. Olen itse ollut myyjänä, ja ei tosiaan tullut ilmeiltyä näin asiakkaille. E-hei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sanoisit!?
Heh. En nyt tuon perusteella sanoisi mitään. Lähikaupassa tuo on melko normi.
Missä lähikaupassa asioit?
Voisin jatkossa ostaa safkat sieltä.
Edellisen kerran kun minulle ilmeiltiin noin kuin ap:n linkkaamassa kuvassa, ajattelin että haaveileeko nainen ajatuksissaan jostain kuumasta miehestä vai onko tämä joku pila jonka jälkeen tytöt nauravat minulle baarin röökipaikalla.
-ikisinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Edellisen kerran kun minulle ilmeiltiin noin kuin ap:n linkkaamassa kuvassa, ajattelin että haaveileeko nainen ajatuksissaan jostain kuumasta miehestä vai onko tämä joku pila jonka jälkeen tytöt nauravat minulle baarin röökipaikalla.
-ikisinkkumies
Noita piloja harrastettiin teineinä, ei enää aikuisena.
No ei ainakaan kuulosta miltään kaappipleijeriltä. Sellaisiakin nimittäin on, pelaavat tuolla "ei musta naiset tykkää"-taktiikalla.
Ei siinä auta ap kuin olla aloitteellinen. Jos mies on kaappihomppeli, aseksuaali tai joku vastaava niin eiköhän se selviä matkan varrella.
No et kai tiedä sitten paremmin, jos et tutustu. Paras kai olisi, jos olisi hänen ystäviään, jotka osaisivat kertoa syitä. Jos mieheltä itseltään ei syitä heru.