Jos kumppani on työmatkalla, ikävöitkö?
Onko sinulla tai kumppaniltasi ikävä?
Ikänne?
Kauanko yhdessä?
Kommentit (16)
En juuri ikävöi. Tämä ei johdu meidän iästämme, eikä yhdessäolon pituudestakaan, vaan siitä, että kumppanini on melko harvoin työmatkoilla tai ylipäänsä missään ilman minua, ja silloinkin vain 1-2 yötä peräkkäin.
En. Nautin muiden seurasta. Olen N.
N42 M55
Yhteiseloa takana 10vuotta ja parhaat vuodet takana.
On ikävä. Ainakin itselläni on vaikea saada untakin. Soittelemme yleensä aina iltaisin, jos toinen on pidempään kuin pari päivää reissussa.
Minä 23, mies 39, 4 vuotta yhdessä.
Minä olen se, joka matkustaa enemmän. Kyllä sitten illalla nukkumaanmennessä ikävöin. Päivällä harvemmin on aikaa kaivata, eihän se työ sen kummempaa ole kuin toimistollakaan eli yhtä lailla on kiirettä. En usko, että mieskään päivisin minua kaipailee, mutta kyllä hänkin haluaa joka iltaa soitella kun erossa ollaan.
50+ ollaan, viitisen vuotta yhdessä
Mieheni on töissä tien päällä arkipäivät. Joskus poikkeuksia mutta pääasiassa ma-pe. Ja kyllä aina välillä ikävä tulee vaikka päivittäin soitellaan. :)
mulla on ikävä puolisoa, yhdessä oltu 26 vuotta, olemme viisikymppisiä
En ikävöi. Mies ikävöi. Olemme 30v ja 36v ja yhdessä 4 vuotta.
Aika harvoin se missään on, aina sillontällön pari päivää työreissussa jolloin vähän ikävöin. Se on lähinnä sellasta että vähän tylsä mennä yksin nukkumaan, mutta ei sitä muuten mieti. Kun oli kertausharjotuksissa yli viikon oli kyllä kova ikävä. Ollaan 23 ja oltu pari vuotta yhdessä.
3. tai 4. päivä tulee mieleen että ois ihan kiva kun toinenkin olisi kotona. Vähintään hyvät yöt toivotetaan viestissä päivittäin, usein soitetaankin kerran päivässä.
N46, M50, suhde 20.
Johtuisiko se ettei ikävöi siitä ettei rakasta, on parempi olla yksin??
En ikävöi. Ei mitään yhteistä enää vaimon kanssa, paitsi lapset.
Ikävöin, en tiedä ikävöikö toinen osapuoli. Mikäli saisin tietää, että ei ikävöi olisin surullinen ja en tiedä miten suhtautuisin.
N34 ja M48, yhdessä 6vuotta.
Eka 1-2 päivää yleensä ollaan rennoin mielin mutta sen jälkeen alkaa olla ikävä. Soitellaan useammin ja viestitellään. Ollaan alle kolmekymppisiä ja oltu yli viisi vuotta yhdessä.