Sähkösopimus ja sähkönsiirto
Olen muuttamassa ensimmäiseen asuntooni ja olen aivan hukassa, miten pitäisi toimia?
Teenkö siis vain sähkösopimuksen ja he sitten ilmoittavat Carunalle sähkönsiirrosta? Auttakaa ;D On todella hölmö olo, miksen tajua vaikka pitäisi olla ihan yksinkertainen juttu.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Teet sähkösopimuksen minkä tahansa sähköntuottajan kanssa. Sähkön siirtäjään sinun ei tarvitse olla yhteydessä, etkä voi sitä valita. Se voi olla Caruna tai jokin muu yli 70 yhtiöstä asuinpaikastasi riippuen.
Ok, eli ymmärsin oikein. Kiitos sinulle :)
Vielä multakin vahvistus, ku just pähkäilin saman asian kanssa. Mun ei tarttenu ku tehdä sähkösopimus ja sitten mulle tuli sähkö, en ollu yhteydessä ollenkaa mihkää siirtoyhtiöön. Ite otin Energiakaupalta sähkön, ku sillon sai kahvia kaupanpäälle :D En tiijä saako vielä kahvia, mutta kannattaa ehkä kattoo https://energiakauppa.fi/sahkotarjous/
Teet sähkösopimuksen minkä tahansa sähköntuottajan kanssa. Sähkön siirtäjään sinun ei tarvitse olla yhteydessä, etkä voi sitä valita. Se voi olla Caruna tai jokin muu yli 70 yhtiöstä asuinpaikastasi riippuen.