Pampers-vaippamerkkikeräys?
Olen kerännyt jo pitkän aikaa Pampersvaippapaketeista merkkejä. Missään on ole kuitenkaan törmännyt minkäänlaiseen keräyskampanjaa. Tietääkö joku teistä onko sellaista kampanjaa nyt menossa, vai mitä teen niille merkeille? Kotisivuilla olen vieraillut enkä löydä sieltäkään mitään vinkkiä asiaan. Lisäksi olen rekisteröitynyt käyttäjäksikin. Kummastuttaa vain...
Kommentit (3)
Heippa!
Ainakaan vuodesta 2002 näihin päiviin ei ole mitään keräilykampanjaa ollut. Tämä kampanja lopetettiin joskus silloin v. 2002. Itse vaan ihmettelen miksi ihmeessä näitä lippuja sitten on vaippapaketeissa...mutta saattaa muissa maissa olla kampanjoita...joten eipä pampers muista mitenkään kuluttajaa tosin kuin libero!
Mä itseasiassa kysyin pampersin sivuilta tota juttua, ja sain vastauksen, ettei heillä suomessa ole mitään keräystä, mutta sen takia paketeissa on keräysmerkit, kun muissa maissa voi olla voimassa olevia keräyksiä. Ja ilmoittavat kuulema kyllä jos jotain merkkikeräystä tulee...
Minä olen itseasiassa kuullut kahdenlaista tietoa. Toinen oli että Pampers jakaa vain näitä " kylkiäisiä" eli kun ostat pari pakettia saat samalla jonkun jutun. Toinen tieto taas oli että tulevaisuudessa olisi joku kampanja tulossa. Minä en ole koskaan kuullut enkä nähnyt mitään merkkiä mistään Pampersin keräilykampanjasta. Laita kyselyä nettisivujen kautta Pampersille ko. asiasta ja valaise tiedon saatuasi meitä muitakin.