Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako ivf julkinen puoli tarjoaa?

Anni
05.02.2019 |

Osaako kukaan vastata miten tämä menee?:)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on kauan, kun mulle näitä tehtiin ja muistelisin sen olleen kolme kertaa.  Kun ne ei mitkään tuottaneet tulosta, piti siirtyä yksityiselle puolelle.  Siellä niitä tehtiin seitsemän.  Ei tulosta.  Joten lapsettomiksi jäimme.  Rahaa paloi rajusti.  

Vierailija
2/4 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelisin samaa kolmea kertaa. Tuo aloituksessasi käyttämä sana "tarjoaa" on kuitenkin minusta todella väärä. Minulla ainakin meni maksukatot rikki sekä sairaalapäivissä, että lääkkeissä. Yksityinen toki vielä kallimpi. Meillä kuitenkin kävi onni ja hoidot tuottivat ihanan tuloksen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakana tarvitsisi yhtään kertaa. Ellei ole joku perustelu terveyden ja elämän kannalta. Ja semmoista perustetta ei ole olemassa.

Montako kertaa minun jalkojani pidennettäisiin koska haluaisin koripalloilijaksi ?

Vierailija
4/4 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että jollain onni matkassa. Ja en tietenkään tarkoittanut että julkisella puolella hoidot ilmaisia olisi kyllähän tässä on rahaa palanut näihin kevyempiin hoitoihin myös ja kaikkiin lääkkeisiin millä ovulaatio ollaan saatu aikaiseksi. Täytyy toivoa vaan parasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän