Uusi miesystävä on ihanan pervo
Tai ainakin mun mielestä. En ole tottunut tälläiseen. Entisen kanssa oli kulli sisään ja hetken vatkaus. Tämä nuolee pillun ennen ja jälkeen,tykkää että pissaan sen päälle ja nuolee peppuakin. Ja mahtavaa kun ottaa hiuksista ja pakottaa imemään kullia. Eilen sain lahjaksi dildon. Olen saanut ekat orkut sen kanssa. Ja on muutenkin mukava. Pidän kiinni ettei karkaa.
Kommentit (8)
Tottakai annan. Ja sille saan myös työntää sormet peppuun. Otan mielelläni suihin koska sekin nuolee minua. Ennen seksi oli pakkoa nyt haluan ihan koko ajan. Enää viisi tuntia niin saan...ap
Eihän tuossa ole mitään pervoa... ihan normisettiä :). Onneksi olet vihdoin löytänyt miehen jolla samantasoiset halut kuin sinulla.
Minustakin normisettiä, vaan ei silti ole itsestäänselvyys löytää tuollaista miestä tai ylipäätään ihmistä, jonka kanssa natsaa niin henkiset kuin fyysisetkin kemiat, asenne seksiin ja ne itse mieltymyksetkin.
Sä unohdit tästä sun fantasiasta sen 'pervo'-osuuden.
Vierailija kirjoitti:
Peräkamari Pentti haaveilee
Ahdistaako se jos muut nauttivat toisistaan. Eikä joudu tyytymään vanhoihin,isältä perintönä saatuihin rattoihin ja omaan käteen?
Onnea sinulle. Hyvä jos nautit,se on tärkeintä. Ja rakkaus..
annatko sille babaa vai ottaako se perseesi ns kuivana kakkoseeen tyyliin