Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko velan vaikea löytää kumppania?

Vierailija
04.02.2019 |

Olen epätoivoinen, kun tuntuu että kaikki muut haluaa joskus lapsia. Minua taas ahdistaa ajatuskin lapsiperhe-elämästä ja jotain hyvin olennaista koko persoonassani täytyisi muuttua, että muuttaisin mieltäni tässä, vaikka olenkin vasta 24-vuotias. Missä vaiheessa ihmisiin tutustumista lapsiasian voi ottaa puheeksi? Minua ahdistaa jo pelkkä ihastuminenkin, kun pelkään että joudun pettymään sen takia, että muuten sopiva ihminen haluaakin lapsia. Olen ollut vuosia sinkku ja kaipaisin kumppania. Olen nyt kiinnostunut eräästä miehestä, johon haluaisin tutustua tarkemmin, mutta pelkään että taas saa pettyä ja surra. Olen myös ujo, niin en tiedä miten ylipäätään siinä tutustumisessa etenisi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikutko lestadiolaisissa tai muissa uskonnollisissa piireissä, jos ikäisesi miehet ovat niin lasten perään?

Vierailija
2/7 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä näytä olevan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lestadiolainen.

- Ap

Vierailija
4/7 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin seurustellut nykyisen mieheni kanssa muutaman kuukauden, kunnes puhuimme lapsista ensimmäisen kerran. Kerroin etten halua lapsia, hän sanoi aina ajatelleensa että sukua kuuluu jatkaa ja lapsia tehdä. Ei tehty asiasta kummempaa kriisiä kuitenkaan. Aika pian hän tajusi että ei halua myöskään lapsia, ja nyt ollaan kohta kuusi vuotta oltu kimpassa ja molemmat entistä vahvemmin samaa mieltä. Mutta olin siis aikanaan itsekin vähän avoimempi ajatukselle lasten hankkimisesta jos sopivan kumppanin myötä mieli muuttuisi, siksi asiasta ei tullut kriisiä.

Vierailija
5/7 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex (jonka kanssa mulla on yhteisiä lapsia) on nyt alkanut seurustella velan kanssa ja alkant myös kannattaa vahvasti tätä aatetta somepäivityksistä päätellen. Onneksi lapset ei ole somessa näkemässä isin julistuksia ja linkkauksia.

Eli olisko ratkaisu sullakin ottaa mies, jolla on jo riittävästi lapsia omasta takaa, ettei hän halua lusää?

Vierailija
6/7 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen päiväuni. Vela nainen.

Vierailija
7/7 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffipalstalla pystyi laittamaan profiilissa faktat tiskiin eli "en halua".

Mutta pitää varautua siihen, että 99% miehistä laittaa "kyllä / ehkä joskus", koska eivät halua karkottaa potentiaalisia seksikumppaneita liialla ehdottomuudella. Ainakin omaan aikaan rehellisiä velamiehiä oli vain pari hassua hevaria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän