Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerropa minulle miksi hankit koiran kerrostaloon ja annat sen huutaa 8-10 päivässä ollessasi poissa kotoa?

Vierailija
04.02.2019 |

Ja sama huuto ja ulina on vielä viikonloppuisin, kun olet kapakoimassa...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kerrostalo koiralle mikään erityisen huono ole, siis koiran itsensä kannalta. Ei mikään koira saa merkittävää määrää liikuntaa sisällä ihmisasumuksessa, joten ei sillä ole niin kauheasti väliä onko se koira kerrostalokaksiossa vai isossa omakotitalossa syrjemmällä. Kunhan lenkitetään ja aktivoidaan tarpeeksi. Toki on rotuja jotka ei sovi pelkkään sisäasumiseen kovin hyvin ollenkaan, ja näitä ei pitäisi ottaa kerrostaloihin, mutta yleensä ei ihmiset otakaan.

Tuo on toki ongelma, että kun koiran ottaa, ei voi mitenkään tietää tuleeko jossain vaiheessa esim. sellaista että koira huutaa vähän perään kun omistaja lähtee töihin. Itse asiassa useimmat pennut vähän aikaa sellaista tekee. Sitten on niitäkin, joille kehittyy isompi eroahdistus - ja se tulisi yhtä lailla, asuupa kerrostalossa tai omakotitalossa. Mutta valitettavasti tosiaan kerrostalossa sitten naapurit joutuu kuuntelemaan sitä. Kuitenkin onneksi nuo "huutaa koko päivän" tapaukset on varsin harvinaisia. Ikävää, jos AP:lle on sattunut kuitenkin sellainen lähinaapureihin.

Itselläni on ollut 20 v koiria, olen asunut tänä aikana omakoti- ja nykyisin kerrostalossa, eikä koirani ole koskaan olleet huutajia, paitsi pentuna jokusen päivän on vartin verran kiljuneet kun on ensimmäisiä kertoja työpäiväksi yksin jätetty. Sitten ovat tottuneeet että eipä se emäntä tule takaisin kiljumalla ja toisaalta ei täällä mitään hätää yksinkään ole, joten käynpä nukkumaan.

Tuon takia koirat juuri eivät kaupunkiin kuulu. Haittaa muita sen kerrostalon asukkaita ulvonnallaan.

Vierailija
22/24 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerropa minulle miksi hankit vauvan kerrostaloon ja annat sen huutaa 8-10 päivässä ollessasi kotona?

Vauva ja koira on sama asia. Niin tietenkin.

Koira pärjää sen päivän yksinään, ei sillä ole mitään hätää sisällä kunhan vettä ja ruokaa on. Koira haukkuu tylsyyttään tai vaikka huvikseen.

Vauva ei pärjää. Vauva huutaa nälkäänsä tai janoa, koska ei itse voi sitä ruokaa tai vettä ottaa.

Miksi jätätte vanhat vanhempanne kotiin koko viikoksi huutamaan 8-10 kertaa päivässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran ei pitäisi olla yksin suurinta osaa päivästä. Se on laumaeläin. Ei sillä ole merkitystä onko se maalla vai kaupungissa, mutta se tarvitsee seuraa. Sen voi opettaa olemaan ulisematta, se on silti yksinäinen.

Vierailija
24/24 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia että se motivoisi sinuakin lähtemään töihin :) tekisi hyvää sinulle poistua kämpästäsi edes nyt viikonloppuisin näin alkuun :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan