Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jeesus olisi nykyään vegaani ja suosittelisi vegaaniutta kristityille.

Vierailija
04.02.2019 |

Jokainen tietää sen sisimmissään ja sydämessään että eläinten joukkotuho ja kivuntuotto halvan lihan vuoksi on väärin.

Kyseessä on ahneus.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen tietää sen sisimmissään ja sydämessään että eläinten joukkotuho ja kivuntuotto halvan lihan vuoksi on väärin.

Kyseessä on ahneus.

Olen aivan samaa mieltä, koska minäkin olen vegaani; oikeastaan kuin Jeesus itse.

Tiesitkö, että kasvitkin tuntevat kipua, kun ne tapetaan? Itse nautin tuosta kivun tuottamisesta, koska tiedän että Jeesuskin nautti siitä, salaa sisimmässään. Mutta me olemmekin parempia ihmisiä, ihan muuta kuin nuo *yäk* lihansyöjät.

Vierailija
62/66 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

eläim-ellä ei ole sie-lua, voi tap-paa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AndyMcCoys kirjoitti:

eläim-ellä ei ole sie-lua, voi tap-paa

Eläimellä ja kasvilla on tietoisuus itsestään. Monet eläimet ja kasvit tuottavat hajuja, ääniä tai antavat muita oikeita merkkejä kivusta ja hyökkäyksestä soluihin. Pelkästään eliön yksi solu tietää itsensä ja puolustautuu hyökkäystä vastaan.

Sielua ei nyt ole olemassa edes ihmisellä. Sielu on fiktiota, toki voit uskoa siihen vapaasti. Saat minulta luvan siihen.

Vierailija
64/66 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on ahneus.

Olen aivan samaa mieltä, koska minäkin olen vegaani; oikeastaan kuin Jeesus itse.

Tiesitkö, että kasvitkin tuntevat kipua, kun ne tapetaan? Itse nautin tuosta kivun tuottamisesta, koska tiedän että Jeesuskin nautti siitä, salaa sisimmässään. Mutta me olemmekin parempia ihmisiä, ihan muuta kuin nuo *yäk* lihansyöjät.

Kypsennys on suosittua. Joitain ruokia voi syödä raakana turvallisesti. Kasveja ei tarvitse kuolettaa. Voi leikata paloja ja tulla raatelemaan lisää myöhemmin. Kasveja voi myös kloonata.

Etenkin raaka nokkonen antaa ärsykkeitä syöjälle voimakkaan hajun muodossa. Nokkosta ei pysty  kuolettamaan ja sille kasvaa uusia syötäviä osia.

Kun opetin lapsilleni marjojen syöntiä, niin käänsin naapurin marjapensaasta muutaman marjan lapsilleni. Otin myös pihlajaa ja tarjoilin ne heille maistiaisiksi.

Marjojen voimakas maku aiheutti reaktion kivusta.

Siemenet voi sylkeä maahan tai niellä kokonaisina jos jotain pelkää.

Vierailija
65/66 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegaanit eivät syö mitään, korkeintaan siemennedtettä lauantaisin

Vierailija
66/66 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vegaanit eivät syö mitään, korkeintaan siemennedtettä lauantaisin

Jeesus haluaisi että käyttäisit elämänlahjasi vähän kypsemmin.

Menehän nyt tekemään jotain sivistävää tai yhteisölle hyödyllistä työtä.

Ei tuollainen tyhjänlaukominen käy päinsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä