Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä lukulasini ovat?

Vierailija
04.02.2019 |

Olen etsinyt joka paikasta. Eivät ole päässä, yöpöydällä, muilla pöydillä, kirjahyllyssä... Minne ne ovat voineet joutua?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin rouvan luona varmana.

Vierailija
2/33 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurin rouvan luona varmana.

En ole nähnyt häntä viikkoihin. Asun yksin. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autossa?

Vierailija
4/33 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne imeytyivät mustaan aukkoon ja toiseen aika-avaruuteen, kun istuit niiden päälle.

Vierailija
5/33 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne imeytyivät mustaan aukkoon ja toiseen aika-avaruuteen, kun istuit niiden päälle.

Tämä on hyvin todennäköistä. Mutta jos ne ovat vielä tässä maailmassa, niin missä? ap

Vierailija
6/33 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päälaella?

Vierailija
7/33 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole autoa eikä ne ole päälaellakaan. Ei olisi varaa hukata niitä laseja, koska ne maksoivat niin paljon. Silmissäni on sellainen vika, että pitää käyttää erikoislinssejä. ap

Vierailija
8/33 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvatyynyjen välissä? Lehtipinon alla/ välissä? Mieti missä käytit niitä viimeksi. Ja etsi sitten lähistöltä.

Vierailija
9/33 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun autoon olimilmestyny vieraat silmälasit! Olisko sun. Kummallista koska olin duunissa ja auto pihassa parkissa. Mulla on molemmat avaimet. Miten selittyy? Sanohan, mitä mieltä?

Vierailija
10/33 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiössä

Vierailija
11/33 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut silmien vikaan puolikkaita kissoja😂😉?

Vierailija
12/33 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taskussa

Vierailija
13/33 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sängyn alla katso sieltä.

Vierailija
14/33 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsopa peiliin, ne on sun nenilläs, päällä.

Vierailija
15/33 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

meeedio kirjoitti:

Sängyn alla katso sieltä.

Siellä oli sun alkkarit🤐

Vierailija
16/33 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun autoon olimilmestyny vieraat silmälasit! Olisko sun. Kummallista koska olin duunissa ja auto pihassa parkissa. Mulla on molemmat avaimet. Miten selittyy? Sanohan, mitä mieltä?

Kommenttiin 4 viitaten epäilen, että ne matkustivat madonreiän kautta aika-avaruudessa ja tupsahtivat toiseen aikaan ja paikkaan. Sinun autoosi, jopa ennen katoamistaan.

Vierailija
17/33 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä olet viimeksi niitä käyttänyt? Oletko lukenut sängyssä, ovatko lakanan mutkassa? Tarkistitko jotakin aamutakkisillasi, ja laitoit sen jälkeen lasit epähuomiossa aamutakin taskuun? Tai villatakin? Luitko aamun lehden, ja lasit on nyt lehden välissä? Tai pöydällä hedelmävadin takana? Sun ap täytyy nyt vain muistella, missä käytit laseja viimeksi.

Vierailija
18/33 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry ap,  anteeksi kun nauran ja kirjoitan madonreijistä ja aika-avaruudesta, mutta olen itse lähes sokea ilman kaksiteholasejani ja monesti vain niukasti välttynyt istumasta kakkuloiden päälle. Se kirpaisee semmoiset 600 euroa, jos lyttää näkimet.

Sinuna etsisin todennäköisimmästä ja helpoimmasta paikasta. En voi sanoa, mikä se olisi, mutta itselläni usein etsimistä helpottaa, kun yritän miettiä, milloin kadonnutta kapinetta viimeksi käytin ja missä, ja mitä tein sen jälkeen. Monesti roina kulkee kädessä outoon paikkaan vain siksi, että tekeminen keskeytyy ja ajatus katkeaa. Toivottavasti et esim. lukenut tuotetekstejä kaupassa ja unohtanut lasejasi hyllyyn.

Vierailija
19/33 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä vinkkejä ja näkemyksiä, mutta lasit ovat edelleen kateissa, vaikka helpot ja vaikeammatkin paikat on käyty läpi :( ap

Vierailija
20/33 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

pussilakana sisällä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi