Mun mitat on 182/235
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Missä sut punnitaan? Useimmissa puntareissa on maksimi 180 tai 200 kiloa.
Terveyskeskuksen vaaka näyttää 250kg asti
Miten vaikeaa sinun on liikkua, käytkö töissä tai opiskeletko?
Oletko aiemmin laihduttanut tai käynyt ravintoterapeutilla?
Vierailija kirjoitti:
Onko lihavuus aiheuttanut sinulle sairauksia?
Ei vielä sinänsä. Sydän ok, keuhkot ok, kävely hidasta ja hengästyn helposti. Polvet kovilla. Ei diabetesta.
Toivon kommentoijilta järjen käyttöä. Uskon, että ap:n ylipainon on aiheuttanut yhtä paha syömishäiriö kuin vaikka esim. anoreksia. Ap korjaa jos oon väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät painosi? Olen nähnyt vain amerikkalaisissa tovi-tv-ohjelmissa noin painavia ihmisiä. Olisko joku sairaus kyseessä? Mitä itse ajattelet ja missä tilanteessa olet? Ovatko vanhempasikin megalihavia?
Terveyskeskuksessa on vaaka joka näyttää 250kg asti. Vanhemmat on pulleita, ei megalihavia niinkuin minä. Mulla on masennusta ja tunnesyömistä yms.
Vierailija kirjoitti:
Entä onko lihavuutesi aiheutunut jostain sairaudesta (esim. masennus) tai lääkityksestä? Esim monet masennus- ja epilepsialääkkeet lihottavat.
Mulla on aineenvaidunta sairaus ja masennusta mutta syön vaan liikaa kaikkea roskaruokaa ja en liiku. Siinä suurin syy lihomiseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko lihavuus aiheuttanut sinulle sairauksia?
Ei vielä sinänsä. Sydän ok, keuhkot ok, kävely hidasta ja hengästyn helposti. Polvet kovilla. Ei diabetesta.
Hyvä, kun saat painon putoamaan, niin olo vielä paranee ja sairastumisriski pienenee!
Vierailija kirjoitti:
Miten arkesi sujuu? Kerro siitä jotain?
Herään, teen aamutoimet. harvoin syön aamupalaa. Siivouspäivinä siivoan, muuten oleilen paljon netissä tai katson telkkaa. Töissä käyn 2 kertaa viikossa. Enempään en pysty, 2 kertaa maksimi. Käyn kaupassa, teen ruokaa. Normijuttuja mutta paljon vaan oleilua ja netissä pyörimistä.
Vierailija kirjoitti:
Miten vaikeaa sinun on liikkua, käytkö töissä tai opiskeletko?
Käyn tuetussa työssä 2 kertaa viikossa. Kävelen mutta se on melko hidasta ja hengästyn helposti. Jalat on kovilla mutta pystyn kävelemään kunhan en mene liian kovaa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko aiemmin laihduttanut tai käynyt ravintoterapeutilla?
Olen, mutta en ole yrittänyt tarpeeksi. Karkit on heikkouteni mutta olen vaihtamassa ne hedelmiin.
Vierailija kirjoitti:
Toivon kommentoijilta järjen käyttöä. Uskon, että ap:n ylipainon on aiheuttanut yhtä paha syömishäiriö kuin vaikka esim. anoreksia. Ap korjaa jos oon väärässä.
Kyllä, minulla on syömishäiriö. Ja muitakin ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Millaista työtä teet?
Olen myyjänä pienessä puodissa. Suurimmaksi osaksi istun kassan takana
Vierailija kirjoitti:
Seurusteletko?
Kyllä
Hienoa, toivon että apu löytyy!