Kaappaus keittiössä 2019
Kommentit (495)
Todella jännä pari 😅 ja Kapen ilmeet on ihan priceless 🤨
Tajuan noita. Itselläkin menee joskus noin, enkä ole laiha.
Mukavan oloinen pariskunta, kundia kuumotteli hieman
Vierailija kirjoitti:
En tajua, että noi ei muka syö juuri mitään ja ruokaa on valtavasti. Hedelmäthän pilaantuu pöydällä jo muutaman päivän jälkeen.
Samaa ihmettelin, jokin ei nyt natsaa.
Tekis kyl itelläkin hyvää painon kannalta joskus tuo ruokahaluttomuus 😂😂😂
Ovat "syömättä 6 päivää", mutta yllättäen on syöty pizzaa, patonkia, munakasta, hapankorppuja, melonia ja varmasti löytyy niitä pieniä ostoksia, eli suklaapatukoita, karkkipussi, pieni sipsipussi, yms. Eivät vaan kehdanneet sanoa. Juu onhan tuossa hieman vähän ruokaa, mutta ihan tyypillistä kahvin- ja tupakan suurkuluttajille.
Mitä ihanaa tahnaa laittoivat sämpylöiden päälle? 😋
Onks teillä muita tavoitteita elämässä kuin hengissäselviäminen? 😅
Epäilen vahvasti, että tämä pariskunta vähän trollailee tässä
Tästä jaksosta ja päähenkilöistä saa vielä monta gifiä someen.
Johtokunta.. On Kape vaan juntti..
Saako tätä edes sanoa, mutta miten tuo tyttö on noin hyvässä kunnossa kun taas minä olen nyt neljän päivän vatsataudin jälkeen aivan riutunut.
Jumaliste mitä retaleita! Niskasta kiinni ja kalauttaa päitä yhteen. Haloo typerykset?!!!
Ei ole ainakaan rahasta kiinni tällä pariskunnalla :D
Miten ihmeessä noi syömättömät röökaajat näyttää terveemmältä kuin itse tämä ravitsemusneuvoja? Nälkiintyneen ja kalpean näköinen lommoposki, mikähän hänellä mättää?
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä noi syömättömät röökaajat näyttää terveemmältä kuin itse tämä ravitsemusneuvoja? Nälkiintyneen ja kalpean näköinen lommoposki, mikähän hänellä mättää?
Terveellisyys on jo mennyt liian pitkälle.
Eräs ystäväni ei oikeasti syö, vetää vain tupakkaa ja kahvia. Painaa noin 45 kg ja naamakin ihan harmaa. En todellakaan usko, ettei tuo ohjelman nainen nainen muka syö !!
Tämä pariskunta on kyllä oudointa mitä olen hetkeen nähnyt :D Kahvia, tupakkaa ja hevosen sisäfilettä. Mikä ei kuulu joukkoon?