Mistä johtuu että löydän aina miehiä jotka eivät halua sitoutua?
Miten deittailuvaiheessa tunnistaisi ihmisen, joka haluaa sitoutua pitempään suhteeseen, ja kenties joskus naimisiin?
Minulla on käynyt aina niin, että miehet eivät halua minuun sitoutua. Enkä ole painostanut, vaan tuntuu että mun kanssa halutaan pitää hauskaa ja tapailla/ seurustella ehkä vuoden verran, mutta sitten jos/kun juttu menisi vakavammaksi se aina hyytyy.
Mitä teen väärin?
Kommentit (43)
Kaikki johtuu miesten tasosta.
On paljon parisuhdehalukkaita miehiä mutta nämä miehet ovat naisille vain kavereita.
"Ollaanko vain kavereita"
"vaikutat mukavalta mutta..."
"en näe että tästä tulisi mitään enempää"
Juuri nämä miehet haluaisivat sitoutua mutta eivät saa edes tilaisuutta siihen.
En osaa sanoa, mutta ikävä kyllä yhteinen nimittäjä tuossa asiassa olet sinä. En halua mollata, mutta joku menee tuossa kuviossa pieleen.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö.
Tarkoittaa mitä?
Mulla kävi niin, että kun luovutin ja lopetin etsimästä parisuhdetta, niin eikös heti seuraava jolta hain pelkkää seksiä, rakastui minuun. Vähän olin huuli pyöreenä että mitäs nyt, mutta pari meistä lopulta tuli ja nyt mies puhuu jo naimisiinmenosta =)
Minusta tuntuu että mun kanssa elämä lienee sitten niiin tylsää ja arkista, että siksi suhde ei jatku sen pitemmälle. Vaikka yritän kyllä huomoida toisen, järkkäillä yhteistä tekemistä, tehdä hyvää ruokaa.
Vai onko sitten kyse siitä että se suuri tunne puuttuu, ja siksi ei mua koskaan kosita?
Jotkut tietävät jo lyhyen seurustelun jälkeen haluavansa olla ikuisesti yhdessä, ja mulla on käynyt nyt useamman kerran niin että vuoden-kahden kohdalla suhde vain hyytyy.
Your vibe attracts your tribe.
Palapelinpalana vedät puoleesi ihmisiä jotka sopii.
Ei auta muu kuin muuttaa muotoaan. Olin vuosia eri mieltä, mutta nyt uskon sen pitkälti pitävän paikkansa.
Röyhkeät ihmiset ottaa sen minkä saavat :/
Ehkä todella typerä neuvo, mutta itselleni kävi niin, että kun deittailin miehiä, joiden kanssa edettiin hitaasti ja rennosti ilman odotuksia, nämä olivat aina näitä sitoutumishaluttomia. Ajattelin, että tällainen mutkaton lähestymistapa on ainoa oikea, että ajan kanssa sitten nähdään halutaanko sitoutua. Minua myös pelotti miehet, jotka heti alkuun paukauttivat, että etsivät parisuhdetta ja itse en halunnut aluksi sanoa etsiväni suhdetta, etten pelästytä miehiä. Kuitenkin kun vihdoin rohkaistuin eräälle miehelle sanomaan, että kyllä, etsin vakavaa parisuhdetta kun hänkin sanoi suoraan sellaista etsivänsä, sillä tiellä olen nyt ollut vuoden verran. Se ajatukseni, että pitää edetä varovasti ilman isoja odotuksia, piti heittää romukoppaan. Toisaalta oli varmasti todella iso säkäkin tässä minun tapauksessani, mutta toisaalta varmasti suuri virhe oli myös pelästyä niitä miehiä, jotka kertoivat heti aluksi haluavansa parisuhteen.
Minä taas olen törmännyt pelkästään sellaisiin, jotka haluavat muuttaa yhteen nopealla aikataululla ja naimisiin. Lapsiakin on osalla yli nelikymppisistä ukoista ollut toiveena. En halua sekoittaa omaa enkä varsinkaan lasteni elämää millään uusperhekuvioilla, joten etsin suhdetta, jossa molemmilla on omat kodit. Mistä ihmeestä vastaavalla ajatuksella vakavaa parisuhdetta etsimässä olevia miehiä löytää?
No aika moni mies ei (muka) halua sitoutua. Sen pitäisi tapahtua jotenkin vaivihkaa tai muuten nämä juoksevat pakoon. Vaikka tosiasiassahan miehet eivät yksin pärjää.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen törmännyt pelkästään sellaisiin, jotka haluavat muuttaa yhteen nopealla aikataululla ja naimisiin. Lapsiakin on osalla yli nelikymppisistä ukoista ollut toiveena. En halua sekoittaa omaa enkä varsinkaan lasteni elämää millään uusperhekuvioilla, joten etsin suhdetta, jossa molemmilla on omat kodit. Mistä ihmeestä vastaavalla ajatuksella vakavaa parisuhdetta etsimässä olevia miehiä löytää?
Luulen että tässä uusperhekuviossa ja uudessa lapsessa on jotain sellaista, että nainen sitoutetaan sinne kotiin laittelemaan ruokaa ja hoitelemaan kotiaskareita. Leikkimään taas kotia, ja se buustaa miehen egoa.
Niin. Kulli-karuselli pyörii ja tyttöpieni ihmettelee ja kummastelee että miksi ei kelpaa.
On se niinkin kuten monesti palstalla todettu, että parisuhde, ja onnellinen sellainen, ei ole mikään oikeus. Voihan olla että niitä vapaita ja sitoutumishaluisia miehiä ei vain ole. Se mahdollisuus on otettava huomioon eikä ainakaan kiukutella sitä vastaan. Vaikka et olekaan kiukutellut, mutta turhan moni alkaa sille linjalle. Ei minullakaan ole naista, eikä sellaista ole edes näköpiirissä, koska kuulemma minä miehenä en sellaista ansaitse. En kiukuttele.
Moni nainen kelpaa seksiin. Harvempi seurusteluun, puhumattakaan vaimoksi ja lasten äidiksi. Se on sitä kemiaa miesten kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö.
Tarkoittaa mitä?
Nyt kuun kysyt tätää. Tieedät siihen myöös itseee totuuden. Mulle aiinoa rakkkaus maaailmassa on viiba ja kohta huumeeet.
Nirso kirjoitti:
Moni nainen kelpaa seksiin. Harvempi seurusteluun, puhumattakaan vaimoksi ja lasten äidiksi. Se on sitä kemiaa miesten kannalta.
Miehilläkö ei sitten saisi olla vaatimuksia? Kyllähän hyvännäköinen mies panee vaikka vuohta kun on tarpeeksi kiimassa. Se onkin kokonaan toinen kysymys, kelpaako panopatja edes lyhytaikaiseksi tyttöystäväksi lasten äidistä puhumattakaan.
Nirso kirjoitti:
Kuka sinutkin muka haluaisi? Oksettavat näkemykset naisista! Olisit yhtä kiehtova kuin rautapallo jalassa
Vierailija kirjoitti:
Nirso kirjoitti:
Kuka sinutkin muka haluaisi? Oksettavat näkemykset naisista! Olisit yhtä kiehtova kuin rautapallo jalassa
Moni on halunnut. 😊
koska olet ruma ja läski. siksi. mies lähtee heti kun löytää paremman
Nirso kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nirso kirjoitti:
Moni on halunnut. 😊
Onko heille tehty aivoleikkaus?
Ulkonäkö.