Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako treffata uudestaan, jos ei ensimmäisen kerran jälkeen tunne perhosia vatsassa?

Vierailija
04.02.2019 |

Kirjauduin nettitreffipalveluun syksyllä ja vähän on ehtinyt kertymään kokemusta parisuhteen etsinnästä. Ensimmäiseen ehdokkaaseen ihastuin palavasti, hän olisi unelmieni kumppani. En voinut lakata ajattelemasta häntä ja näin hänet ruusunpunaisten silmälasien läpi. Tapailimme muutaman kuukauden ja molemmilla oli kivaa. Vasta, kun tajusin, ettei hän halua yhteistä tulevaisuutta kanssani, putosin pilvilinnoistani ja se otti koville. Toinen treffikumppanini oli suorastaan vastenmielinen, joten en edes harkinnut tapaavani häntä uudelleen. Kolmansien treffien jälkeen vastapuolesta ei kuulunut mitään, mutta se ei harmittanut, koska en itsekään erityisemmin viehättynyt hänestä.

Nyt tapasin numero nelosen. Hän on paperilla sellainen tyyppi, jota olen hakemassa ja taisi ihastua minuun. Itse en kuitenkaan innostunut. En tunne vetoa hänen ulkomuotoonsa. Voisin kuitenkin viihtyä hänen seurassaan, mutta mietityttää, onko seksielämämme tuhoon tuomittu, jos intohimo puuttuu.

Annanko suhteelle mahdollisuuden vai onko parempi jättää tähän?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä sanoisin, että tulisi kyllä mahdottomat paineet, jos pitäisi jo ensitreffeillä olla perhosia vatsasssa. - Niin tosiaan ensitreffeillä, sitähän on tuollaine ohjelma formaattikin, jossa ihmiset menevät jopa ensi treffeillä naimisiin. - Mitä olen kyseistä ohjelmaa katsonut se on osoittanut ainakin pari merkittävää asiaa.

(a) Kaksi ihmistä voivat näyttää paperien perusteella toisilleen, lähes täydellsieltä parilta, vaikka todellisuudessa ei aina ole mennyt kovinkaan kauaa kuin on jo niin parisuhdekumppaneille kuin yleisölle selvinnyt että pari tuskin jatkaa yhdessä

(b) Sitten on pareja joista en ainakaan itse olsii ollut valmis sanomaan yhtään mitään. Esimerkiksi viime jaksolla ennnakkotietojen peruteella uskoin kliseisiin ja ennakkoluuloihin sortuvana että palotarkastaja Eetu ja sairaanhotaja  Rosa olisi hyvinkin voineet olla oikea "unelma pari" vaan kuinkas kävi. Sen sijaan samalla tuotankokaudella ollut Matikan opettaja Vesa ja lastenhoitajana työskentelevä Sini taas vaikuttivat hyvn pitkään parilta josta ei nyt ollut ihan varma, että haluavatko he jatkaa vai eivät. 

On jännä miettiä, että olisiko saatu yhtä monta tai enemmän ellei sitten vähemmän pareja, jos parit olisi muodostettukin eri osista. - - Esimerkiksi kolmannen parin muodostanut valtiotieteiden maisterris opiskelija Miina oli minusta, niin hurmaava, että itse esittäisin häntä vaikka heti Ensitreffit alttarilla asaintuntijoiden jatkoksi tuleville tuotantokausille. - Kun taas hänen kumppanikseen valittu väitöskirja tutkija Heikki oli sellainen möläyttelijä välillä,että hänen täytyi varmasti kamereoiden kiinni ollessa "hieman" skarpata. - Tai ainakin itse koin hänen möläytyksensä usein aika tahdittomina. Ja kun hän tituleerasi itseään ennakotiedoissa köyhyystutkijaksi, niin olisin odottanut senkin kautta "hieman" erilaista pelisilmää. - - Vaan kuka tietää, oliko tuo vain rooli, jota hänestä oli hauskaa esittää suurelle yleisölle.   

Muistinvirksitämiseksi parien esittelyt löytyy oheisen linkin takaa: https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-uudet-ensitreffit-alttar…;

Vierailija
22/25 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yksien treffien perusteella voi tietää. Sanoisin, että tapaa vielä pari kertaa, ja päätä sitten haluatko seurustella. Muista, ettei seurustelu velvoita heti seksiin!

Ei tee todellakaan mieli mennä sänkyyn hänen kanssaan, mutta toisaalta voisi olla hyvä kokeilla sekin, jos vaikka se saisikin mielen muuttumaan. ap

Ihailtavaa ennakkoluulottomuutta.  Mutta muista menet tai olet menemättä, mutta tee se omasta päätöksestäsi ja valinnastasi; älä siksi, että kuvittelist olevasi näin miehen tai kenenkän muunkaan silmissä jotenkin arvostettavampi ihminen. - Itse (miehenä) en jaksa olla ihmettelemättä niitä yleisemmin kai miehiä mutta varmasti joukkoon mahtuu myös naisia, jotka ovat sitä mieltä. että viimeistään nii ja niin monensien treffien yhteydessä pitäsi edetä seksiin asti, jotta tietäisi, että onko edessä yhteistä tulevaisuutta ns. parisuhteessa. Siis ikäänkuin uskoen, että seksin harrastamien loisi varmemman ja tukevamma pohjan parisuhteen synnylle kuin mikään muut tapa olla yhdessä ja tutustua rauhassa. - Enkä näinsaneossani nyt tarkoita, että pitäisi odottaa seksin kanssa avioliittoon menoon asti.      

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/25 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yksien treffien perusteella voi tietää. Sanoisin, että tapaa vielä pari kertaa, ja päätä sitten haluatko seurustella. Muista, ettei seurustelu velvoita heti seksiin!

Ei tee todellakaan mieli mennä sänkyyn hänen kanssaan, mutta toisaalta voisi olla hyvä kokeilla sekin, jos vaikka se saisikin mielen muuttumaan. ap

Ihailtavaa ennakkoluulottomuutta.  Mutta muista menet tai olet menemättä, mutta tee se omasta päätöksestäsi ja valinnastasi; älä siksi, että kuvittelist olevasi näin miehen tai kenenkän muunkaan silmissä jotenkin arvostettavampi ihminen. - Itse (miehenä) en jaksa olla ihmettelemättä niitä yleisemmin kai miehiä mutta varmasti joukkoon mahtuu myös naisia, jotka ovat sitä mieltä. että viimeistään nii ja niin monensien treffien yhteydessä pitäsi edetä seksiin asti, jotta tietäisi, että onko edessä yhteistä tulevaisuutta ns. parisuhteessa. Siis ikäänkuin uskoen, että seksin harrastamien loisi varmemman ja tukevamma pohjan parisuhteen synnylle kuin mikään muut tapa olla yhdessä ja tutustua rauhassa. - Enkä näinsaneossani nyt tarkoita, että pitäisi odottaa seksin kanssa avioliittoon menoon asti.      

Minun kohdallani tuota ei tapahdu, koska ei ole mitään tarvetta varmistella suhteen syntymistä. Seksiä harrastetaan vasta sitten, kun se tuntuu molemmista luontevalta. Itse ehkä voisin kiirehtiä sen takia, että jos mieltymyksemme sängyssä osoittautuvat aivan erilaisiksi, niin eipä tuhlaannu aikaa enempää. ap

Vierailija
25/25 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse miehenä sanoisin, että tulisi kyllä mahdottomat paineet, jos pitäisi jo ensitreffeillä olla perhosia vatsasssa.  

Itse ajattelen, että perhoset vatsassa ja ihastumisen tunne heti ensinäkemältä on merkki siitä kuuluisasta kemiasta. Sitä en sitten tiedä, onko se pidemmän päälle hyvä vai huono asia suhteen kestävyyden kannalta. ap