JUURI NYT: Matti Nykänen on kuollut!
Kommentit (10)
Oletko se sama tyyppi joka aina väittää myös loirin kuolleen?
Eikö voi etsiä aiemmat aloitukset ja kirjoittaa jo oleviin ketjuihin? Ärsyttää samasta aiheesta tehdyt miljoonat aloitukset.
Muistui mieleeni 70-luku, kun Lapualla pamahti patruunatehdas perjantaiaamuna. Koko päivä ja seuraava viikonloppu siitä uutisoitiin radiossa, telkkarissa ja lehdissä. Kotiseudullani paikallinen lehti ei ilmestynyt viikonloppuisin, niinpä sen maanantaina ilmestyneen lehden etusivulla oli kissankorkuisin kirjaimin Lapualla pamahti!
Kyllä siitä riitti moneksi vuodeksi vääräleuoille ainesta, xxxn toimituksessa seurataan JUURI NYt tapahtumia valppaana ja aina ajan tasalla. SUOMI ITSENÄISTYI! HELSINGIN OLYMPIALAISET AVATTIIN! CAESAR MURHATTU!
Miks ihmiset arvostaa sitä niin paljon? Itse muistan vaan känniset veitsitappelut ja älyttömän ryyppäyksen. Todellinen legenda joo-o.
Vierailija kirjoitti:
Heräsitkö vasta äsken? Hanki työpaikka.
Kyllä heräsin vasta. Pääsin töistä kahdelta ja nukkumaan kerkesin neljältä. Nyt iltavuoroon kello 14.00.
Me kaikki ei lypsetä lehmiä työksemme, kuten sä. Laajenna toki maailmaasi.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Miks ihmiset arvostaa sitä niin paljon? Itse muistan vaan känniset veitsitappelut ja älyttömän ryyppäyksen. Todellinen legenda joo-o.
Tästä on vajaa vuosi, kun huutelin Facebookissa, että kukas lähtis kaveriksi kattomaan Mattia lähikapakkaan. Sain kymmeniä negatiivisia viestejä aiheesta Matti. Muistutettiin hänen rikollisesta taustastaan ja muutenkin Matti on epämääräinen ja ennenkaikkea huono laulamaan. Se ja sama, kyllä se hyvän shown järjesti.
Tänään Matti on täysi sankari noiden samojen tyyppien mielestä. Mitä tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä on vajaa vuosi, kun huutelin Facebookissa, että kukas lähtis kaveriksi kattomaan Mattia lähikapakkaan. Sain kymmeniä negatiivisia viestejä aiheesta Matti. Muistutettiin hänen rikollisesta taustastaan ja muutenkin Matti on epämääräinen ja ennenkaikkea huono laulamaan. Se ja sama, kyllä se hyvän shown järjesti.
Tänään Matti on täysi sankari noiden samojen tyyppien mielestä. Mitä tapahtui?
Laumasieluisuutta ja paskahousuiluahan se on.
Heräsitkö vasta äsken? Hanki työpaikka.